  • 41. Data: 2010-06-24 10:43:26
    Temat: Re: Sedes elektroniczny
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "witek" <w...@e...com.pl> wrote in message
    news:hvuvii$r7e$1@inews.gazeta.pl...

    > No to tu masz wersję z większym ciśnieniem:
    > http://www.youtube.com/watch?v=_KS8bBAMV5o

    My tu poważnie rozmawiamy, a ty nam pierdoły tu dajesz :-)

  • 42. Data: 2010-06-24 12:17:53
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Wiesz ale nie powiesz :-)
    > Oświeć nas jak należy sie wupiąć żeby na bidecie z górną baterią, tą
    > kierowaną obmyć sie jak potrzeba?

    Kup se i zrób se :)
    Co może jeszcze film poglądowy na youtube mam umieścić?
    Zapewniam że nie stanowi to absolutnie żadnego problemu.

    Marek

  • 43. Data: 2010-06-24 12:35:13
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "tarnus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Kup se i zrób se :)
    > Co może jeszcze film poglądowy na youtube mam umieścić?
    > Zapewniam że nie stanowi to absolutnie żadnego problemu.

    To może zrób rysunek w paincie :-)
    Mnie nie wychodzi takie siadanie tyłem i wypinanie nię z tułowiem do
    horyzontu :-)

  • 44. Data: 2010-06-24 14:47:22
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > To może zrób rysunek w paincie :-)
    > Mnie nie wychodzi takie siadanie tyłem i wypinanie nię z tułowiem do
    > horyzontu :-)

    A jak myślisz po co bidet ma konstrukcją podłużną?

    Marek

  • 45. Data: 2010-06-24 15:20:54
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    tarnus pisze:

    > A jak myślisz po co bidet ma konstrukcją podłużną?

    A oto znalezione dzięki google instrukcje używania bidetu :-)

    http://praktypedia.pl/Jak_korzysta%C4%87_z_bidetu
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4019771

    I kawał, bo się dość roześmiałem :-)

    Idzie dwóch meneli ulicą. Jeden pociąga nosem i mówi do drugiego:
    -Ty się chyba zestrałeś!
    - Ale skąd, no co ty?! - odpowiada ten drugi. I idą dalej.
    Po jakimś czasie ten pierwszy znowu jakby coś poczuł i mówi, nie na
    żarty już wkurzony:
    - no mówię ci, żeś się zesrał! Ściągaj gacie, napewno żeś się ... I na
    siłę ściąga temu drugiemu gacie. A tam kupa wklejona jak się patrzy.
    między pośladkami.
    - No i co k..wa ?! Nie mówiłem ?!
    A ten obsraniec mówi:
    - Ty, nie no, ja myślałem, że tobie chodzi o wczoraj.

  • 46. Data: 2010-06-24 15:51:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 08:38:43 +0200, marko1a napisał(a):

    > Mam i używam bidet na codzień.
    > Nie wyobrażam sobie aby po poważnym posiedzeniu nie umyć drugiej strony gęby
    > nad bidetem. Jeżeli przydaży mi się załatwić gdzieś poza domem to po
    > powrocie do domu bidet jest pierwszym miejscem do którego zmierzam.
    > To co piszą przeciwnicy tylko potwierdza że po prostu nie mają pojęcia jak
    > się z tego korzysta i nie korzystali.

    Oczywiście.

    > Nie będę wnikał co i jak bo to jest indywidualna sprawa ale zapewniam robi
    > się to zupełnie bezproblemowo a już napewno bez jakiś pozycji okracznych jak
    > ktoś napisał że jeszcze buty ściągać. Bzdura i tyle. Tak samo bzdurą jest
    > że trzeba napuszczać wody albo to ze cos się rozchlapie. Aaa i jeszcze
    > jedno... jak myślicie po co wylewka w baterii bidetowej ma możliwość
    > skierowania strumienia w dowolną stronę?

    Są też tzw baterie bidetowe z wężykiem, wyjmowane, żtp do-ręczne.
    I mydełko też powinno być w zasięgu, żeby tzw "dolna czwórka" o detergencie
    nie marzyła.

  • 47. Data: 2010-06-24 15:52:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:41:39 +0200, kiki napisał(a):

    > "marko1a" <m...@l...de> wrote in message
    >
    > Wiesz ale nie powiesz :-)
    > Oświeć nas jak należy sie wupiąć żeby na bidecie z górną baterią, tą
    > kierowaną obmyć sie jak potrzeba?

    Jeśli taką msz, no to musisz troszkę rączkę wysilić przy myciu. Nic
    strasznego - mydło w dłoń i hajda.

  • 48. Data: 2010-06-24 20:47:23
    Od: Czarek <...@...pl>

    kiki wrote:
    > Może ktoś ma przepis na bidet, o którym nie wiem? :-)

    A może ktoś testował materię Damixa Arc
    http://www.damixa.com/p/961/Arc/Basin/Bidet-Mixer ? Widziałem toto
    dzisiaj w Castoramie za niecałe 1000 złotych. Można ją regulować w
    trzech osiach (obroty prawo-lewo, góra-dół, i o 360 st. wylotu wody). W
    skrajnym dolnym położeniu wylot wody jest poniżej krawędzi bidetu, więc
    po skierowaniu go w górę powinniśmy otrzymać efekt którego brakuje
    tradycyjnym bateriom bidetowym... Ciekawe jak ten model sprawdza się w
    praktyce?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 49. Data: 2010-06-28 20:49:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    8130111,produkt,51011.html

    > Jak dla mnie przerost formy nad treścią. Pomijając przypadek ludzi
    > niepełnosprawnych, wyposażenie klasyczne (papier + umywalka) jest
    > prostsze, tańsze i co najmniej tak samo skuteczne.
    >
    > No chyba że ktoś ma tak maciupki kibelek, że nie ma miejsca nawet na
    > małą umywalkę, ale w takim przypadku projektant powinien zostać
    > zastrzelony ;)

    ale brednie...

    wg tej logiki to i kibel jest przerostem formy nad treścią, kij i dziura w
    ziemi jest prostsza, tańsza i co najmniej tak samo skuteczna.

    w sumie to dom jest PFNT wystarczy szałas.