  • 1. Data: 2013-10-19 07:13:24
    Temat: Silka raz jeszcze
    Od: s...@g...com

    Sorry za odgrzewanie tematu, ale wczoraj sąsiad miał imprezę i w związku z tym
    przeraziłem się.
    1. Niby nie powinno być nic słychać a tu przez ścianę 24cm rozumiem wszystko o czym
    jest rozmowa. Szok, dlaczego i gdzie szukać przyczyny. W bloku z wielkiej płyty tak
    nie było.
    2. Dlaczego u mnie słychać chodzenie po mieszkaniu obok? Ktoś tam chodził na boso i
    każde pukniecie w podłogę było u mnie odczuwalne. Można jakoś to wytłumaczyć?

    Wiem że niechętnie wracacie do tego ale przeraziło mnie to i jakoś chciałbym to
    rozwiązać lub chociaż znaleźć przyczynę. Proszę.

  • 2. Data: 2013-10-19 08:40:08
    Temat: Re: Silka raz jeszcze
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Wiem że niechętnie wracacie do tego ale przeraziło mnie to i jakoś chciałbym to
    rozwiązać lub chociaż znaleźć przyczynę. Proszę.

    No wiesz, ciężko zdiagnozować nie widząc/słysząc.
    Jesteś pewny, że to silka a nie lżejszy ytong?

    Irek.N.

  • 3. Data: 2013-10-19 09:50:54
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    > 2. Dlaczego u mnie słychać chodzenie po mieszkaniu obok? Ktoś tam chodził na boso i
    każde pukniecie w podłogę było u mnie odczuwalne. Można jakoś to wytłumaczyć?

    Wylewki są "pływające"?

  • 4. Data: 2013-10-19 18:44:47
    Od: s...@g...com

    > Wylewki są "pływające"?
    Nie wiem co to znaczy ale jest tak że podłoga moa (sufit sąsiada z dołu) była
    wylewana potem instalacje wodne ciepła i zimna potem jakiś styropian i wylewka
    betonowa z opaską.
    >Jesteś pewny, że to silka a nie lżejszy ytong?
    Raczej tak bo tak było w umowie. Zresztą silke od Ytong można odróżnić

  • 5. Data: 2013-10-19 20:16:30
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    *Użytkownik* <s...@g...com> pisze:

    > Raczej tak bo tak było w umowie. Zresztą silke od Ytong można odróżnić

    ?
    http://www.izobud-olsztyn.pl/templates/451/files/ima
    ges/system20/Dom_Xella_2.jpg

  • 6. Data: 2013-10-20 14:06:38
    Od: s...@g...com

    Nie zrozumiałem o co pytasz dają zdjęcie?

    Ale w linku jest dokładnie ta sama technologia budowy co u mnie, inaczej mówiąc
    wszystko to samo tylko bryła inna. Jest to podobny budynek tego samego dewelopera.

    http://deweloper.calbud.com.pl/Oferta-mieszkaniowa/D
    ebowy-Skwer/%28zdjecia%29/1

  • 7. Data: 2013-10-21 04:54:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Wiem że niechętnie wracacie do tego ale przeraziło mnie to i jakoś
    > chciałbym to rozwiązać lub chociaż znaleźć przyczynę. Proszę.

    imho

    wylewki bez tasmy dylatacyjnej

    jesteś pewien że to sciana 24cm i to z Silki ?

    bo ja mam w domu wewnętrzną scianę z Ytonag 24cm i nic nie słychać

  • 8. Data: 2013-10-21 04:55:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irek N. wrote:

    > No wiesz, ciężko zdiagnozować nie widząc/słysząc.
    > Jesteś pewny, że to silka a nie lżejszy ytong?

    24cm Ytong też całkiem dobrze tłumi chałas...

  • 9. Data: 2013-10-21 09:27:44
    Od: s...@g...com

    Jestem pewny silki i taśma dylatacyjna wokół wylewki jest. popatrzcie na te zdjęcia w
    podesłanym linku dewelopera. Widać silkę, a taśmę widzę w mieszkaniu przy ścianach
    więc też jest?
    W takim razie gdzie jest problem?