    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Date: Thu, 27 Aug 2015 18:46:01 -0500
    <1wdhdhv0ifs5i.jgyesq703k4r$.dlg@40tude.net> <mqu7iv$ftb$1@dont-email.me>
    <srps4yykpbyx.1pfhtvtdej77t$.dlg@40tude.net> <mqvoii$qev$1@dont-email.me>
    <1hmyyvq38xrx7$.1oyrk8evmg4lu$.dlg@40tude.net>
    <55d39263$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <17sxd77zukq43.1wc07y28z8u2s$.dlg@40tude.net>
    <mr0ec1$o96$1@dont-email.me> <1jqh9jbrzh1os.e98zwgdy4501$.dlg@40tude.net>
    <mri397$4va$1@dont-email.me> <mrirgo$9ih$1@dont-email.me>
    <mrirrk$af0$1@dont-email.me> <mrjg8b$qcu$1@dont-email.me>
    <mrk337$jbi$1@dont-email.me> <mrkb73$fk5$1@dont-email.me>
    <mrki6q$anf$1@dont-email.me> <mrlkak$i8m$1@dont-email.me>
    <mrnpkb$k74$1@dont-email.me>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrnpkb$k74$1@dont-email.me...

    > i część systemu nazywasz całością?
    > Czyli według Ciebie każdy samochód ma klimatyzację?
    > A Ci idioci klienci dopłacają za nią grubą kasę :)

    Tak, wszyscy mają pewien rodzaj klimatyzacji...
    Ci co dopłacają, dopłacają za dodatkową możliwość
    ochładzania i osuszania. Tak, wiem że to nie jest
    konwencja obecnie panująca i klimatyzacją nazywa
    się tylko tą część ochładzającą, ale moim zdaniem
    jest to mylące - co zareprezentowałeś właśnie twierdząc
    błędnie, że nie da się ustawić inaczej tylko na maksa
    mróz lub wcale.