eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

  • 11. Data: 2022-11-07 13:50:02
    Temat: Re: Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 04:35:29 -0800 (PST), w
    <01611ab2-8303-45a8-8adf-5a2d4d66a3c2n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową,
    która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

    > Wklej lepszy młotku.

    Tam nic nie ma tani kombinatorku. Staraj się bardziej.

  • 12. Data: 2022-11-07 14:21:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 13:53:44 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

    > Tam nic nie ma tani kombinatorku. Staraj się bardziej.
    Pokazałem głupiemu a i tak nie znalazł.

  • 13. Data: 2022-11-07 14:24:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 05:21:29 -0800 (PST), w
    <4706834f-f2c6-4766-a681-e0b32a27fc85n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Pokazałem głupiemu a i tak nie znalazł.

    Czytaj czerwony i się ucz:

  • 14. Data: 2022-11-07 15:02:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 14:28:19 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > OZE). Farmy wiatrowe stanowiły 13,3% ogółu mocy zainstalowanej. Stan na koniec
    Od ciebie to pies srania na podwórku się nie nauczy.

  • 15. Data: 2022-11-07 15:35:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 06:02:17 -0800 (PST), w
    <2ca98faf-e489-46d1-a1d6-97be8cff19b5n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Od ciebie to pies srania na podwórku się nie nauczy.

    A jak to poniżej ma się do twoich czerwonych bredni?

  • 16. Data: 2022-11-07 16:32:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 15:38:40 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > OZE). Farmy wiatrowe stanowiły 13,3% ogółu mocy zainstalowanej. Stan na koniec
    Tak się ma że jesteś manipulat. A każdy manipulant to szmaciarz. Te 59GW to we
    wszystkich źródłach pradu jakie tutaj są. W małych przydomowych generatorach
    prądotwórczych też. Do dyspozycji z dużych elektrowni jest nie więcej niż 28-30 GW. W
    tej chwili ok 20% jest z odnawialnych a że słońce nie świeci to znaczy że z wiatraków
    i wodnych. Z tym że z wodnych jest bardzo mało.

  • 17. Data: 2022-11-07 16:40:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 07:32:57 -0800 (PST), w
    <d27898f0-fe01-499d-8330-50115cc6fe3bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    tej chwili ok 20% jest z odnawialnych a że słońce nie świeci to znaczy że z wiatraków
    i wodnych. Z tym że z wodnych jest bardzo mało.

    Coś bredzisz czerwoarmisto -- cała fotowoltanika to dokładnie 11,036 GW, to jak
    z przydomowych ma być 30 GW? :D

    Wskakuj pod stół i odszczekuj.

  • 18. Data: 2022-11-07 16:50:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 16:43:22 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    i wodnych. Z tym że z wodnych jest bardzo mało.
    > Coś bredzisz czerwoarmisto -- cała fotowoltanika to dokładnie 11,036 GW, to jak

    Ty jesteś taki głupi że słowa pisanego nie rozumiesz czy tez taki głupi że specjalnie
    się przypierdalasz nawet jak nie ma do czego.

  • 19. Data: 2022-11-07 17:11:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 07:50:25 -0800 (PST), w
    <8b03cba3-dedf-443b-b069-3b2ee678977dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Ty jesteś taki głupi że słowa pisanego nie rozumiesz czy tez taki głupi że
    specjalnie się przypierdalasz nawet jak nie ma do czego.

    No pisz, geniuszu analfabetu jak ci wyszło, że skoro cała fotowoltanika to
    11GW, to z przydomowych jest 30GW :D Może ja nie znam się na cyferkach :D

  • 20. Data: 2022-11-07 18:34:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 17:13:23 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]

    > 11GW, to z przydomowych jest 30GW :D Może ja nie znam się na cyferkach :D
    Nazywajmy rzeczy po imieniu. Nie moze sie nie znasz a się nie znasz.