eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

  • 21. Data: 2022-11-07 19:22:09
    Temat: Re: Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 09:34:59 -0800 (PST), w
    <43ca3024-8b49-4c32-a3c3-a339de740737n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    we wszystkich źródłach pradu jakie tutaj są. W małych przydomowych generatorach
    prądotwórczych też. Do dyspozycji z dużych elektrowni jest nie więcej niż 28-30 GW. W
    tej chwili ok 20% jest z odnawialnych a że słońce nie świeci to znaczy że z wiatraków
    i wodnych. Z tym że z wodnych jest bardzo mało.

    specjalnie się przypierdalasz nawet jak nie ma do czego.
    > Nazywajmy rzeczy po imieniu. Nie moze sie nie znasz a się nie znasz.

    No to pisz geniuszu od niczego dlaczego jest 30GW z przydomowych OZE, a z całej
    fotowoltaniki 11GW? :D Pewnie Tusk kradnie? :D

  • 22. Data: 2022-11-07 19:50:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 19:23:26 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    .
    > No to pisz geniuszu od niczego dlaczego jest 30GW z przydomowych OZE, a z całej
    > fotowoltaniki 11GW? :D Pewnie Tusk kradnie
    Nie żebym Zenka bronił ale się.pio raz kolejny pogrążasz.
    Doczytaj, prawidłowo zinterpretuj i wtedy z białymi różami na Bałuty.wypada
    podjechać;)

  • 23. Data: 2022-11-07 22:40:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 10:50:04 -0800 (PST), w
    <18e5f7a9-2c4c-49d4-8cc4-11f022cf0b71n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Nie żebym Zenka bronił ale się.pio raz kolejny pogrążasz.
    > Doczytaj, prawidłowo zinterpretuj i wtedy z białymi różami na Bałuty.wypada

    Tak, tak, już pisałeś że za 45ug mam przeprosić czy jakoś tak.
    Chodziliście do tej samej szkoły? :D

  • 24. Data: 2022-11-07 23:09:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 22:43:31 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 7 Nov 2022 10:50:04 -0800 (PST), w
    > <1...@g...com>, Kris

    > Tak, tak, już pisałeś że za 45ug mam przeprosić czy jakoś tak.
    > Chodziliście do tej samej szkoły? :D
    Chociaż chodziliśmy do szkoły. Ty nie chodziłeś.

  • 25. Data: 2022-11-08 11:59:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 14:09:45 -0800 (PST), w
    <6c055795-6eac-49da-94cd-d8ee3bfc25e6n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Chociaż chodziliśmy do szkoły. Ty nie chodziłeś.

    Zenuś, ty może chodziłeś, ale nic nie wyniosłeś. Nawet jeżeli była to szkoła
    specjalna.

    A już wiesz jakim cudem z "przydomowych" OZE ma być 30GW podczas gdy z całej
    fotowoltaniki jest 11GW?

  • 26. Data: 2022-11-08 13:46:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 12:03:48 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > specjalna.
    >
    > A już wiesz jakim cudem z "przydomowych" OZE ma być 30GW podczas gdy z całej
    Po co po raz kolejny udowadniasz że jesteś debilem
    W tej chwili przy zapotrzebowaniu 22GW ponad 5GW pochodzi ze źródeł odnawialnych.

  • 27. Data: 2022-11-08 17:14:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 13:46:29 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >.

    > Po co po raz kolejny udowadniasz że jesteś debilem
    > W tej chwili przy zapotrzebowaniu 22GW ponad 5GW pochodzi ze źródeł odnawialnych.

    Bodajże w czerwcu z OZE było w Polsce ponad 50% energii w niektórych dniach.
    Łącznie zainstalowana wszystkich źródeł energii elektrycznej w Polsce mamy ok 60 GW
    (konwencjonalne i OZE), z tego 1/3(ok 20GW) to OZE.

  • 28. Data: 2022-11-08 17:37:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Nov 2022 04:46:28 -0800 (PST), w
    <6b656f67-85d8-4361-8a72-207a31c873fan@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Po co po raz kolejny udowadniasz że jesteś debilem
    > W tej chwili przy zapotrzebowaniu 22GW ponad 5GW pochodzi ze źródeł odnawialnych.

    Komuszku:
    "produkcja energii elektrycznej we wrześniu 2022 r. wyniosła 13 506 GWh,"
    "We wrześniu farmy wiatrowe zwiększyły produkcję do 1091 GWh (rok wcześniej 950
    GWh). Pozostałe odnawialne źródła, w większości fotowoltaika, zwiększyły
    produkcję o 89,42% - do 915 GWh."

    No, kłamczuchu, udowodnij że te liczby pasują do twoich czerwonych bredni:
    "Łżesz jak chyży rój. Teraz elektrownie wiatrowe dają 1/4 prądu w Polsce. "

    Mnie wychodzi, że 1091 z 13506 to 8% -- a w twojej kacapskiej szkole ile?

  • 29. Data: 2022-11-08 17:39:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Po co po raz kolejny udowadniasz że jesteś debilem

    Masz chyży z łobrazkiem:
    https://www.rynekelektryczny.pl/wp-content/uploads/2
    022/10/kolo-struktura-energii-9-22.png

  • 30. Data: 2022-11-08 17:40:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 17:14:06 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Bodajże w czerwcu z OZE było w Polsce ponad 50% energii w niektórych dniach.
    > Łącznie zainstalowana wszystkich źródeł energii elektrycznej w Polsce mamy ok 60 GW
    (konwencjonalne i OZE), z tego 1/3(ok 20GW) to OZE.
    Co o czerwcu co był gdybać. Teraz potrzebujemy 23 a z OZE robimy 5. Uważam że to
    bardzo dobry wynik.