eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

  • 31. Data: 2022-11-08 17:42:13
    Temat: Re: Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 17:38:55 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 8 Nov 2022 04:46:28 -0800 (PST), w
    > <6...@g...com>, Zenek Kapelinder

    Bałuty.wypada podjechać;)

    > Komuszku:
    > "produkcja energii elektrycznej we wrześniu 2022 r. wyniosła 13 506 GWh,"
    > "We wrześniu farmy wiatrowe zwiększyły produkcję do 1091 GWh (rok wcześniej 950
    > GWh). Pozostałe odnawialne źródła, w większości fotowoltaika, zwiększyły
    > produkcję o 89,42% - do 915 GWh."
    >
    > No, kłamczuchu, udowodnij że te liczby pasują do twoich czerwonych bredni:
    > "Łżesz jak chyży rój. Teraz elektrownie wiatrowe dają 1/4 prądu w Polsce. "
    > Mnie wychodzi, że 1091 z 13506 to 8% -- a w twojej kacapskiej szkole ile?
    Co najwyżej sznurek z rozporka może ci wychodzić.

  • 32. Data: 2022-11-08 18:43:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Nov 2022 08:42:13 -0800 (PST), w
    <be715664-e0e0-4acc-af62-3398c70ba3f6n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Co najwyżej sznurek z rozporka może ci wychodzić.

    No chyży, dalej nie wytłumaczyłeś jakim cudem 1091 z 13506 to jest 1/4?
    Jak to się oblicza?

  • 33. Data: 2022-11-08 19:38:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 18:44:23 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 8 Nov 2022 08:42:13 -0800 (PST), w
    > <b...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > No chyży, dalej nie wytłumaczyłeś jakim cudem 1091 z 13506 to jest 1/4?
    > Jak to się oblicza?
    Nie oblicza się pacanie tylko patrzy na wykres kołowy który dałeś.

  • 34. Data: 2022-11-08 22:18:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Nov 2022 10:38:14 -0800 (PST), w
    <fa2911b9-19b7-4e18-b3ad-b4c26cbb8220n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie oblicza się pacanie tylko patrzy na wykres kołowy który dałeś.

    No i patrzę ciołku i na tym wykresie jest napisane "elektrownie wiatrowe -
    8,8%". Komuchu, czy 8,8% to 1/4 ?? :D

  • 35. Data: 2022-11-09 00:07:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 22:19:01 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 8 Nov 2022 10:38:14 -0800 (PST), w
    > <f...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > No i patrzę ciołku i na tym wykresie jest napisane "elektrownie wiatrowe -
    > 8,8%". Komuchu, czy 8,8% to 1/4 ?? :D
    Minutę temu w Polsce udział prądu z elektrowni wiatrowych to było równo 25%. Oddaj
    państwu za szkole bo społeczeństwo wydało kasę żebyś był mądry a ty głupszy od
    samotnie rosnącego w polu drzewa jesteś.

  • 36. Data: 2022-11-09 00:20:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Nov 2022 15:07:44 -0800 (PST), w
    <5ecd69b9-d0b0-4b92-88c3-4caa9411e8fcn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    "

    > Minutę temu w Polsce udział prądu z elektrowni wiatrowych to było równo 25%. Oddaj
    państwu za szkole bo społeczeństwo wydało kasę żebyś był mądry a ty głupszy od
    samotnie rosnącego w polu drzewa jesteś.

    Tak, pokaż dane niedouczony pokurczu.
    Od wymyślania bajek to jest prezes, ty jesteś za mały na tą rolę.

    Przy okazji wytłumacz jak to możliwe, że 8,8% to 1/4? :D

  • 37. Data: 2022-11-09 02:01:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-11-2022 o 00:20, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Od wymyślania bajek to jest prezes, ty jesteś za mały na tą rolę.
    >
    > Przy okazji wytłumacz jak to możliwe, że 8,8% to 1/4? :D

    On pewnie bredzi o jakimś chwilowym wyniku.

    P.S.
    Talkie pytanie -co można zrobić, żebyś Ty i Tobie podobni przestali
    karmić drobia?
    Was również trzeba splonkować, czy jest jakaś opcja, że sami przestaniecie?
    Jakoś na pms już nie istnieje, bo prawie nikt normalny z nim nie gada.
    Po co robicie to tutaj?

  • 38. Data: 2022-11-09 07:21:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 17:43:56 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 8 Nov 2022 04:46:28 -0800 (PST), w
    > <6...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Masz chyży z łobrazkiem:
    > https://www.rynekelektryczny.pl/wp-content/uploads/2
    022/10/kolo-struktura-energii-9-22.png

    Nieaktualny wykres.
    Na dzisiaj elektrownie wiatrowe to14%, fv-20% mocy zainstalowanej

  • 39. Data: 2022-11-09 09:05:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 02:01:28 +0100, w <tkeu57$7kk$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    Oddaj państwu za szkole bo społeczeństwo wydało kasę żebyś był mądry a ty głupszy od
    samotnie rosnącego w polu drzewa jesteś.

    > On pewnie bredzi o jakimś chwilowym wyniku.

    Wątpię, ale niewykluczone, że czekał do 2:00, by wydłubać taki wynik.

> [...]
    > Jakoś na pms już nie istnieje, bo prawie nikt normalny z nim nie gada.

    Niesiemy kaganek oświaty :)

    Wiem, wiem, to debil nie rokujący nadziei...

  • 40. Data: 2022-11-09 09:06:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Nov 2022 22:21:07 -0800 (PST), w
    <238dbdee-1e8b-4eb5-9543-ef3e0dd735f8n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    022/10/kolo-struktura-energii-9-22.png

    > Nieaktualny wykres.
    > Na dzisiaj elektrownie wiatrowe to14%, fv-20% mocy zainstalowanej

    Wykres jest sprzed ok. 2 m-cy. Dawaj swój wynik.

    I co to znaczy "na dzisiaj"? Bo "na dzisiaj" to Niemcy potrafią pokryć 100%
    swojego zapotrzebowania z OZE. Tylko, że obiektywnie w okresie będzie to
    bzdura.