eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

  • 41. Data: 2022-11-09 14:30:30
    Temat: Re: Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 09:09:31 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 8 Nov 2022 22:21:07 -0800 (PST), w
    > <2...@g...com>, Kris
    022/10/kolo-struktura-energii-9-22.png

    > Wykres jest sprzed ok. 2 m-cy. Dawaj swój wynik.

    Masz stary wykres.
    Na koniec sierpnia już było tak jak pisałem wyżej
    > I co to znaczy "na dzisiaj"? Bo "na dzisiaj" to Niemcy potrafią pokryć 100%
    > swojego zapotrzebowania z OZE.

    Podasz kiedy Niemcy mialy to 100%?
    U nas póki co do 70% dochodza

  • 42. Data: 2022-11-09 14:36:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-11-2022 o 09:05, r...@k...pl pisze:
> [...]
    Oddaj państwu za szkole bo społeczeństwo wydało kasę żebyś był mądry a ty głupszy od
    samotnie rosnącego w polu drzewa jesteś.

    > Wątpię, ale niewykluczone, że czekał do 2:00, by wydłubać taki wynik.

    Tak załóż.
    Że chodzi o jakiś chwilowy wynik - całkiem realny, gdy dobrze zawieje i
    poświeci słońce, a zapotrzebowanie ogólne małe, więc węglówki przycięte
    bo niepotrzebne.

    > Niesiemy kaganek oświaty :)

    Chyba śmiecicie maksymalnie.
    Na tej grupie są już prawie tylko Twoje odpowiedzi na kretynizmy drobiu.

    > Wiem, wiem, to debil nie rokujący nadziei...

    Dokładnie, od chyba nastu lat bez zmian.
    I co planujesz z tym zrobić?

  • 43. Data: 2022-11-09 14:43:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 05:30:30 -0800 (PST), w
    <74abdc30-0a09-4c6a-8933-fddaa91bbfeen@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    022/10/kolo-struktura-energii-9-22.png

    > Masz stary wykres.
    > Na koniec sierpnia już było tak jak pisałem wyżej

    Mój wykres jest z września 2022, więc?

    > Podasz kiedy Niemcy mialy to 100%?

    Wystarczy wpisać w google "niemcy 100% z oze".
    Pierwszy wynik jest - uwaga - z 2018.

    "Rekord Niemiec: 100 proc. zapotrzebowania ze źródeł odnawialnych"

    "Pierwszy raz w historii Niemcy pokryły całe swoje zapotrzebowanie na moc
    odnawialnymi źródłami energii. Ceny prądu spadły do wartości ujemnych, a
    ogromny nadmiar energii musiał trafić do sąsiadów. "

    > U nas póki co do 70% dochodza

    Super. A średnio jest to 8,8%.

  • 44. Data: 2022-11-09 14:45:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 09 Nov 2022 14:43:10 +0100, w
    <i...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wystarczy wpisać w google "niemcy 100% z oze".
    > Pierwszy wynik jest - uwaga - z 2018.

    A nie, znalazłem jeszcze z 2016:

    "Niemcy: 100 proc. energii z OZE
    W niedzielę po raz pierwszy w historii cała energia zużywana w Niemczech
    pochodziła ze źródeł odnawialnych. Ceny energii przez kwadrans były ujemne."

  • 45. Data: 2022-11-09 15:15:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 14:49:23 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > pochodziła ze źródeł odnawialnych. Ceny energii przez kwadrans były ujemne."
    I w tym samym czasie debilu wszystkie elektrownie chodziły na pół gwizdka na wypadek
    gdyby słońce zaszło a Holandia odłączyła niemiecka sieć od swojej żeby im sinusoidy
    szwaby nie psuli. Jak są takim dla ciebie szwaby wzorcem to wypierdalaj tam i zapisz
    się na kandydata na kandydata na wolksdojcza.

  • 46. Data: 2022-11-09 16:34:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 14:44:24 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    >.
    > Mój wykres jest z września 2022,
    Może z listopada bo w listopadzie go wkleiłeś;)))
    > więc?
    Więc sodszukaj wykres który pokazuje dane na koniec sierpnia 2022.
    Jak nie dasz rady to napisz podeślę linka

  • 47. Data: 2022-11-09 18:27:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 14:49:23 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > :
    >
    > "Niemcy:
    Tak przejrzałem.internety.
    W kwestii energii Niemce są w porównaniu do nas w czarnej dupie.
    Aktualnie rządząacy nimi reprezentują poziom porównywalny z naszą obecna jelopozycja.

  • 48. Data: 2022-11-09 23:02:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 06:15:20 -0800 (PST), w
    <20513793-71b7-4500-b6a7-44cf3955e747n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    sinusoidy szwaby nie psuli. Jak są takim dla ciebie szwaby wzorcem to wypierdalaj tam
    i zapisz się na kandydata na kandydata na wolksdojcza.

    No sam widzisz jaki głupi i tępy jesteś czerwony patridioto z mózgiem spranym
    przez PRL :D

  • 49. Data: 2022-11-09 23:05:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 09:27:36 -0800 (PST), w
    <37450a32-a7b3-4c59-b4f8-e850cf0f89b0n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Tak przejrzałem.internety.
    > W kwestii energii Niemce są w porównaniu do nas w czarnej dupie.

    Tak jest. Połoęa energii mają z OZE -- gdzie im tam do nas z naszymi
    kilkunastoma :D Na kolanach zaraz przyjdą, bo nam zazdroszczą :)))

    Co ciekawe -- benzynkę mają już tańszą.

    > Aktualnie rządząacy nimi reprezentują poziom porównywalny z naszą obecna
    jelopozycja.

    Sądząc po intelekcie bez wątpienia trafiłem na wyborcę PiSS :D

  • 50. Data: 2022-11-09 23:07:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 07:34:16 -0800 (PST), w
    <c99f790e-0ee2-4c7e-8f66-6aff3824cf31n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Może z listopada bo w listopadzie go wkleiłeś;)))

    Specjalnie nie podałem linka, bo lubię jak ktoś się kompromituje :))
    https://www.rynekelektryczny.pl/produkcja-energii-el
    ektrycznej-w-polsce/
    Data: 21.10.2022

    > Więc sodszukaj wykres który pokazuje dane na koniec sierpnia 2022.
    > Jak nie dasz rady to napisz podeślę linka

    Po co mi dane z sierpnia, jak są z września obejmujące okres od stycznia?
    Ty jak czerwony Zenek też czekasz na 2 w nocy, by udowodnić że białe jest
    czarne? :))