eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu

  • 51. Data: 2022-11-09 23:12:01
    Temat: Re: Słońca w październiku jest coraz mniej, bo dzień jest krótszy i w rezultacie prądu z fotowoltaiki ubywa. Lepiej wcale nie było z energią wiatrową, która ostatniego dnia października dała zaledwie 1,5 proc. prądu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 09 Nov 2022 23:07:52 +0100, w
    <e...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Po co mi dane z sierpnia, jak są z września obejmujące okres od stycznia?
    > Ty jak czerwony Zenek też czekasz na 2 w nocy, by udowodnić że białe jest
    > czarne? :))

    Żebyś się nie przemęczył z cyferkami, to za 2021 roku wyprodukowano 174GWh, z
    czego z OZE (wszystkich, nie tylko wiatrowych) było 19GWh. Teraz kombinujcie
    geniusze jak z tego zrobić 25% z samych wiatrowych.

    No i że te 11% (o przepraszam, 1/4) to więcej od niemieckich 49% :)).

  • 52. Data: 2022-11-09 23:36:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 23:15:03 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > geniusze jak z tego zrobić 25% z samych wiatrowych.
    >
    > No i że te 11% (o przepraszam, 1/4) to więcej od niemieckich 49% :)).
    Słabo wieje węglowe 18,7 wiatrowe 3,4.

  • 53. Data: 2022-11-10 07:18:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 23:09:50 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > .
    > Specjalnie nie podałem linka, bo lubię jak ktoś się kompromituje :))
    > https://www.rynekelektryczny.pl/produkcja-energii-el
    ektrycznej-w-polsce/
    > Data: 21.10.2022

    Jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem to byś podał linka do tego.o czym.mows.
    Pisałem o mocy zainstalowanej a Twój wykres dotyczy nie tego.

  • 54. Data: 2022-11-10 15:32:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 22:18:18 -0800 (PST), w
    <9701b045-dd4f-4cde-b00e-1b5051a1d6a4n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem to byś podał linka do tego.o czym.mows.
    > Pisałem o mocy zainstalowanej a Twój wykres dotyczy nie tego.

    Ale kogo obchodzi moc zainstalowana?

  • 55. Data: 2022-11-10 16:19:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 10 listopada 2022 o 15:37:45 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 9 Nov 2022 22:18:18 -0800 (PST), w
    > <9...@g...com>, Kris

    > Ale kogo obchodzi moc zainstalowana?
    Jego bo to idiota który żeby wykazać że jest głupszy niż się wydają musi zawsze
    napisać odwrotnie niż ja. Jak bym napisał że polska flaga jest biało czerwona to by
    odpisał że zielono fioletowa.

  • 56. Data: 2022-11-10 17:50:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 10 listopada 2022 o 15:37:45 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 9 Nov 2022 22:18:18 -0800 (PST), w
    > <9...@g...com>, Kris

    > Ale kogo obchodzi moc zainstalowana?
    Potrafisz dyskutować normalnie?
    Od początku pisałem o mocy zainstalowanej i Ty z tym dyskutowałeś
    Tylko jak widać nie wiedziałeś o czym dyskusja.
    To kolejna dyskusja z Tobą w której nie bardzo wiesz o czym mowa..
    Skup się.

  • 57. Data: 2022-11-10 19:51:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2022 14:36:39 +0100, w <tkgad6$1u1$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Dokładnie, od chyba nastu lat bez zmian.
    > I co planujesz z tym zrobić?

    Ale wiesz, że 7 lat temu też nikt na debilów nie reagował?

  • 58. Data: 2022-11-10 21:48:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 10 listopada 2022 o 19:52:45 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > ?
    > Ale wiesz, że 7 lat temu też nikt na debilów nie reagował?

    Akurat wtedy że tych wówczas przy korycie obecnych id niego odcięli to dobrze było.
    Strach pomyśleć co by było dzisiaj gdyby "osmiornicozercy" wowczas przy władzy
    zostali
    Zresztą widać i dzisaj jak nieudolnie w opozycji sobie radzą.
    Dzięki nim niestety PIS u władzy jest i jeszcze pewnie min kolejną kadencję zostanie.

  • 59. Data: 2022-11-10 21:58:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Nov 2022 12:48:44 -0800 (PST), w
    <6ece90a6-126c-4098-8fb8-b152f9e7538bn@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Akurat wtedy że tych wówczas przy korycie obecnych id niego odcięli to dobrze było.
    > Strach pomyśleć co by było dzisiaj gdyby "osmiornicozercy" wowczas przy władzy
    zostali

    Pewnie mielibyśmy jeszcze większą inflację niż w 2008. A nie, czekaj...
    I faktycznie -- lepiej nie myśl...

  • 60. Data: 2022-11-10 22:56:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 10 listopada 2022 o 22:02:48 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Thu, 10 Nov 2022 12:48:44 -0800 (PST), w
    > <6...@g...com>, Kris

    > Pewnie mielibyśmy jeszcze większą inflację niż w 2008.
    Nie wiem po co 2008 mieszać ale pewne jest że przy nich u władzy dzisiaj inflacja
    byłaby wyższa jak jest.
    Nie broń nieudaczników co to kilkanaście już lat żadnych wyborów wygrać nie potrafią.
    > I faktycznie -- lepiej nie myśl...
    Wyluzuj. Odpuść tvpis i tvn.
    Życie stanie się prostsze.