    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Słoneczne kolektory www.assolary.pl
    Date: Mon, 12 Oct 2009 12:13:34 +0200

    Pawel Kowalski pisze:

    > Nie wiem jakie solary chcesz kupić za 10 tyś.... ale mając już w domu
    > instalację ze zbiornikiem aku, wystarczy dokupić same solary
    > + oprzyrządowanie, co zamknie ci się w cenie około 5 / 6 tyś.
    > Ponadto dla przeciętnego zjadacza chleba (jakim jestem) ważniejsze są
    > koszta miesięczne utrzymania domu, niż jednorazowy wydatek na solary.

    tyle sytuacji ile ludzi

    standardowo trzeba mieć komplet

    a co do kasy
    to ja bym wolał miesięcznie wydawać 50zł przez 15 lat
    niż dziś wydać 10 000zł jak zaliczka na 15lat

    porównuję to do gazu, jesli ktoś nie ma gazu to faktycznie zmienia to
    sytuację ale zasada obliczeń jest ta sama.
    co do kosztów 5-6 tys. to za te cene kupisz dobre prózniowe (czy jak sie
    tam zwie) ?
    zawsze można mieć beczkę pomalowaną na czarno jak robią to narodu
    południowe i tez dziala, wiec po co przeplacac?

    michal