  • 111. Data: 2013-08-06 21:28:16
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-08-06 13:17, Marek Dyjor wrote:
    > zbierz mieszkańcówe i zaskarż uchwałę... to twoja gmina... zacznij
    > rzadzić.

    A po co ma kogokolwiek zbierać? To nie przygotowania do referendum
    lokalnego. Wzywa się (jednoosobowo) do usunięcia naruszenia prawa i
    ewentualnie kieruje sprawę do sądu administracyjnego. Chyba taka jest
    procedura - ale nie chce mi się sprawdzać.

    Tylko z tym zaskarżaniem ustawy może być jeden problem. Trzeba wskazać
    jakie konkretnie prawo zostało naruszone. Bo jeśli uchwała obraża
    jedynie zdrowy rozsądek to niestety za mało.

    Piotrek

  • 112. Data: 2013-08-06 21:41:26
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Konsultacja była, owszem, w jakiejś firmie z Torunia, za którą
    >zapłaciliśmy wspólnie kilkadziesiąt tysięcy zł po czym nam tylko

    U mnie (gmina koło Torunia) do "przetargu" stanęła tylko jedna firma - MPO
    no i "wygrała" ...

    Zastawiam się jakie były wymagania że nikt wiecej się nie zgłosił mimo że w
    Toruniu jest kilka firm które odbierały śmieci ...

  • 113. Data: 2013-08-06 21:49:13
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >ale zastosowanie większego pojemnika albo dwuch przekracza możliwości wielu
    >osób?
    Smietniki u nas są własnością MPO i oni je dostarczają. Śmieci wybierają
    tylko ze swoich pojemników.
    Śmietnik mam ten sam co poprzednio , bo dalej obsługuje nas ta sama firma

    Jak na razie mimo że "zamówiłem" dodatkowy pojemnik na trawę który firma
    miała każdemu dostarczyć (tak jest w umowie) , to tylko te osoby które znają
    umowę i sami zamówią w MPO ten śmietnik to go otrzymają. Pozostali nawet nie
    wiedzą że powinni też ten pojemnik dostać , bez żadnych kombinacji ...
    Tak samo z workami ...
    W umowie jak byk napisane że dają po 4 worki łacznie to wszsytkim dali tylko
    po 3 worki ..
    I znów Ci co nie znają umowy nie dostaną więcej , bo nie wiedzą że można
    poprosić o dodatkowe ...

    Już od początku firma kombinuje aby odbierać mniej śmieci (mniej rozdanych
    worków) jak i mniej odpadów biodegradowalnych (bo nie dają pojemników , więc
    i później nie muszą ich odbierać).

    Tak to wygląda jak nie ma konkurencji. Zapewne są jakieś dziwne zapisy i
    mniejsze firmy nie mogą wystartować bo nie spełniają jakiś dziwnych wymagań
    A monopol jest najgorszy ...

  • 114. Data: 2013-08-06 22:53:37
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;) [OFENSYWNA i OBRAŹLIWA WYPOWIEDŹ]
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-06 08:31, uzytkownik pisze:

    > cele, do której przyłączyło się wielu Polaków, zwłaszcza dzieci. Czym
    > zatem zakręcać te butelki po zgnieceniu, aby się nie prostowały?

    Mozesz zwiazac sznutkiem, koniecznie plastikowym. Do nabycia w
    najblizszym sklepie z plastikowymi sznurkami. :-)

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2013-08-06 22:56:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-06 07:58, Marek Dyjor pisze:

    > naprawdę nie wsadzisz 120 zgniecionych petów do jednego wora?

    Marek kuzwa, czy Ty klientowi zostawiasz niedokrecone srubunki zeby
    sobie sam dokrecil? Bo przeciez moze?
    Po jaka cholere ja mam celebrowac jakies butelki, puszki, czy inny syf
    na ktorym ktos w koncu zarabia?
    Naprawde nie uwazasz, ze to nie tedy droga? Ja klientom staram sie
    ulatwiac zycia, a nie dziurawic szpilka butelki z olejem, zeby mu kuzwa
    gorzej bylo.

    Pozdro.. TK

  • 116. Data: 2013-08-06 23:07:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > Naprawde nie uwazasz, ze to nie tedy droga? Ja klientom staram sie
    > ulatwiac zycia, a nie dziurawic szpilka butelki z olejem, zeby mu

    no to sobie nie ułatwiaj życia i nie marudź że musisz mieć kontener 500l na
    butelki...

  • 117. Data: 2013-08-06 23:11:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-06 10:28, Marek Dyjor pisze:

    > nie masz problemu z butelkami? pewnie nie jesteś prawdziwym polakiem
    > tylko z opcji niemieckiej albo żydowskiej ;-)
    >
    > Prawdziwemu polakowi wszystko przeszkadza.

    Ja Wam nic na to nie poradze, ze dziwi Was oczekiwanie, ze ktos bedzie
    robil to co do niego nalezy. Chcecie to sobie prasy kupcie do
    paczkowania plastiku, mnie to nie obchodzi. Fascynujaca byla tez
    opowiesc o otwieraniu puszek z obu stron. Podpowiedzial bym tez fanom,
    zeby zaginali tez krawedzie obu wieczek, bo smieciarz moze sie
    pokaleczyc. Wogole najlepiej jak sami bedziemy wozic, bo to dziwne jest,
    ze zapewnia nam to do czego sa stworzeni, no w kazdym razie i w tym
    mozemy ich odciazyc. Wam obu proponuje wozic samemeu do sortowni i na
    wysypisko, bo firmom zylka w dupie peknie jak zabiora dwa razy czesciej.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2013-08-06 23:21:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-06 23:07, Marek Dyjor pisze:

    > no to sobie nie ułatwiaj życia i nie marudź że musisz mieć kontener 500l
    > na butelki...

    Ty nie rozumiesz, ze usluga jest towarem za ktory placimy i ze to zadne
    dobrodziejstwo, ze nam te smieci odbiora tyle razy ile potrzebujemy
    dostajac za to od nas pieniadze?
    Naprawde sprobuj niedokrecac srubunkow. Wcale tak wiele Twoja usluga nie
    bedzie sie roznic od odbierania smieci tyle razy ile firmie pasuje.
    Obawiam sie jednak, ze mimo mlodego wieku i wlasnej dzialalnosci jakos
    nie ogarniesz tego zbyt szybko z takim podejsciem do rynku.

    Pozdro.. TK

  • 119. Data: 2013-08-06 23:31:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-06 10:44, Marek Dyjor pisze:

    > czyli się da... coś zmienić

    Toz wedlug Twojej i Ergiego metodologii jedyna sluszna zmiana jest
    jeszcze dokladniejsze pakowanie do wora.
    Od poczatku piszemy o zwiekszeniu czestotliwosci, a Wy postanowiliscie
    rekordy bic w ilosci upchanych butelek do jednego wora w ciagu miesiaca
    i pouczac wszystkich jakie to fajne, latwe i dobre dla narodu.

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2013-08-07 01:51:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > rekordy bic w ilosci upchanych butelek do jednego wora w ciagu
    > miesiaca i pouczac wszystkich jakie to fajne, latwe i dobre dla

    to sie trzeba dogadywać z gminą...