  • 1. Data: 2010-03-27 19:33:18
    Temat: Somat Perfect Gel
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wp.pl>

    Testowaliście już ten nowy wynalazek?
    Ja jestem, póki co, średnio zadowolony. Nie domył mi np. kubków po herbacie
    (został herbaciany nalot).
    A jakie są wasze wrażenia?

    IA

  • 2. Data: 2010-03-27 19:55:26
    Temat: Re: Somat Perfect Gel
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Igor "Ibanezq" Adamiak <i.adamiak|usun.to|@wp.pl> wrote:
    > Testowaliście już ten nowy wynalazek?
    > Ja jestem, póki co, średnio zadowolony. Nie domył mi np. kubków po
    > herbacie (został herbaciany nalot).
    > A jakie są wasze wrażenia?

    Użyłem póki co dwa razy, więc może jeszcze za mało, żeby wyrokowac,
    ale póki co nie widzę specjalnej różnicy w jakości mycia (w
    porównaniu z proszkiem Calgonit), natomiast urzekło mnie to, że
    faktycznie nie ma szans, żeby cokolwiek w pojemniku na proszek
    zostało. W mojej zmywarce był z tym stały problem, przy żelu problem
    znikł.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-28 14:27:56
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > A jakie są wasze wrażenia?

    Z ulgą kończę ostatnią butelkę.

    - o wiele słabiej domywa
    - pozostawiony w pojemniku na detergent w zmywarce po pewnym czasie z niego
    wypływa (brak możliwości ustawienia timera)
    - dwa składniki płynu nie równo się nalewają, zawsze pod koniec zostaje
    jednego więcej

    Tyle wad. Zalet większych niż proszek nie zauważyłem.
    Moim zdaniem produkt nietrafiony.

    MS

  • 4. Data: 2010-03-29 10:20:20
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wp.pl>

    A tak w ogóle to jakiej chemii używacie oprócz tego Somatu?
    U mnie rządzi niemiecki Calgonit Quantum.

  • 5. Data: 2010-03-30 09:01:41
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 12:20:20 +0200, Igor "Ibanezq" Adamiak napisał(a):

    > A tak w ogóle to jakiej chemii używacie oprócz tego Somatu?
    > U mnie rządzi niemiecki Calgonit Quantum.

    W5 z Lidla - 16 zł za 40 sztuk, bardzo dobrze myje. Nie widzę sensu
    przepłacać za bardziej markowe.
    --
    Another