  • Data: 2014-01-28 02:35:16
    Temat: Re: Sorry, taki mamy klimat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Fazi" <F...@m...com> wrote in message
    news:lc1p1m$5a7$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    ower

> [...]
    > at the Georgia Institute of Technology, considering its overall potential,
    > thorium-based power "can mean a 1000+ year solution or a quality
    > low-carbon bridge
    > to truly sustainable energy sources solving a huge portion of mankind's
    > negative environmental impact."...
    > Badania trwają, podobnie jest z fuzją itd. Idealna opcja na dziś, dla
    > Polski szczególnie :)
    > A kompa i tv chcesz mieć, i ciepełko, i....
    > No i te przykłady; gdzie to działa praktycznie, jakoś nie mogę trafić...
    > No ale te spiski militarne...hamują postęp jak nic ;)

    Za wcześnie urwałeś czytanie, tu są lokalizacje takich elektrowni:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Thorium-based_nuclear_p
    ower#Current_projects

    To, że ta technologia jest ciągle w fazie eksperymentalnej to właśnie
    zasługa osierocenia jej przez lobby militarne. Komu potrzebne są
    inwestycje na cywilną energetykę z której nie ma "bonusa" w postaci
    military grade plutionium??