  • Data: 2020-05-30 23:36:28
    Temat: Re: Spadki
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-30 o 22:56, Marcin N pisze:

    > Znowu piszesz nieprawdę. Uparłeś się, żeby ludzi wprowadzać w błąd?

    Parszywy kłamca jesteś i tyle. Jeszcze mnie nie przeprosiłeś za swoje
    poprzednie kłamstwa, a już kolejne kłamstwa piszesz pod moim adresem.

    > Upoważnienie wygasa z chwilą śmierci. Każda operacja bankowa wykonana
    > po śmierci właściciela korzystając z upoważnienia - jest nielegalna.

    Kolejny raz czytasz i nie rozumiesz. Ale debile już tak mają, że nie
    czytają, bo i tak są za tępi, aby zrozumieć. Dlatego wymyślają swoje
    kłamstwa i przypisują je innym.

    Zanim debilu kolejny raz zarzucisz komuś pisanie kłamstw i samemu
    napiszesz nieprawdę, przeczytaj:

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Konto-wspolne-a-smi
    erc-wspolposiadacza-rachunku-2455811.html

    https://e-prawnik.pl/porady-prawne/pelnomocnictwo-po
    -smierci-mocodawcy.html

    Dla przykładu ja w swoim banku udzieliłem pełnomocnictwa swojej
    małżonce, które nie wygasa po mojej śmierci.

    Niestety nie wiemy czy osoba dysponująca kontem spadkodawcy Kikiego jest
    współwłaścicielem czy też pełnomocnikiem. Nie wiemy też jaki jest zakres
    tego pełnomocnictwa. Ale ty kurwa wszystko już wiesz najlepiej.