  • 1. Data: 2011-06-10 13:58:47
    Temat: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam wszystkich
    Sąsiad uznał swój własny przebieg granicy (skorygował samowolnie o 6(!!) cm przy
    pomocy kumpla z
    niwelatorem czy czymś takim.
    Po tym zaraz przystąpił do wsadzania drewnianych paneli ogrodzeniowych - takie z Obi
    o wys ok. 1,80-
    wpakował na granicy działek, a być może nawet na mojej działce 2 takie panele.
    Problem jest taki,że sa one od południa mojej działki- więc rzucają mi cień..
    Teraz pytania:
    1. Jak powinna przebiegać procedura interwencji z mojej strony? wezwać do
    usunięcia--> potem iść na
    policję? czy pisać jakieś kwity? do kogo?

    2. Analogicznie, jak powinna wyglądać moja reakcja, gdy zechce mi zniszczyć kawałek
    murka oporowego
    (powód- wg sąsiada stoi o 6cm za daleko w jego stronę.
    Granica istniała w spokoju ze 40 lat, teraz się zaczęło.

    Oczywiście,że mogę wezwać geodetę, ale on raczej nie ma władzy do zmuszenia sąsiada
    do usunięcia
    owych płotów?

    R.

  • 2. Data: 2011-06-10 14:15:02
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > 1. Jak powinna przebiegać procedura interwencji z mojej strony? wezwać do
    usunięcia--> potem iść na
    > policję? czy pisać jakieś kwity? do kogo?

    masz prawo "natychmiast" naprawiać szkode która ci ktos wyrzadza w ten sposób.
    Później juz tylko sąd/administracja.
    czytałem ze jak ktos po 3 tygodniach chciał takie ogrodzenie rozebrac to sąd uznał ze
    to juz nie jest natychmiast.

> [...]
    > Granica istniała w spokoju ze 40 lat, teraz się zaczęło.
    > Oczywiście,że mogę wezwać geodetę, ale on raczej nie ma władzy do zmuszenia sąsiada

    policje wezwij ze ktos ci płot chce zniszczyć. To on bedzie musiał wezwac geodete i
    wskazac ze twój płot stoi nieprawidłowo.

    A tak w ogóle to weź flaszke i idz z nim pogadać....

    b.

  • 3. Data: 2011-06-10 23:28:09
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Rentier" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście,że mogę wezwać geodetę, ale on raczej nie ma władzy do zmuszenia
    >sąsiada do usunięcia owych płotów?

    O te 6 cm to nie wzywaj geodety tylko taxi z flaszka i idź do sąsiada
    pogadać
    Człowieku skoro jego panele zacieniają teraz Twoja posesje to myślisz ze jak
    sądownie odsuniesz je o 6cm to coś to zmieni?
    Dajcie spokój ludziska.

  • 4. Data: 2011-06-11 07:59:18
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Rentier napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Witam wszystkich
    > Sąsiad uznał swój własny przebieg granicy (skorygował samowolnie o 6(!!)
    > cm przy pomocy kumpla z niwelatorem czy czymś takim.
    Sześć centymetrów? I on jeszcze żyje? To ty jesteś niespotykanie spokojny
    człowiek.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 5. Data: 2011-06-11 10:47:01
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Problem jest taki,że sa one od południa mojej działki- więc rzucają mi cień..

    daj znac na grupe, jak sie udalo zalatwic sprawe, bo u mnie sasiad rzuca cien
    swoim domem i chce go zmusic, zeby ten cien usunal

    miasta, kturym ktoź zuca cien nieh sie wpisoja!!!!!11111jeden

  • 6. Data: 2011-06-11 11:47:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin prg

    > miasta, kturym ktoź zuca cien nieh sie wpisoja!!!!!11111jeden

    ciechanuw

  • 7. Data: 2011-06-12 07:18:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Cze, 09:59, Maciek <m...@e...nospam.one.pl> wrote:
    > Sześć centymetrów? I on jeszcze żyje? To ty jesteś niespotykanie spokojny
    > człowiek.

    Historia uczy, że o 3 palce na miedzy można dostać kosą po żebrach,
    więc to poważna sprawa :]

    L.

  • 8. Data: 2011-06-12 09:32:45
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > miasta, kturym ktoź zuca cien nieh sie wpisoja!!!!!11111jeden

    Ieeee, nie jesteś trędi.
    O miastach, kture siem fpisujom, to już na onecie nikt nie pamięta nawet.
    Teraz to takie rzeczy się na fejsbuku "zajawia"

    J.

  • 9. Data: 2011-06-13 07:18:55
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2011 01:28, Kris pisze:

    > O te 6 cm to nie wzywaj geodety tylko taxi z flaszka i idź do sąsiada
    > pogadać

    Jesteś alkoholikiem czy prowadzisz sklep monopolowy? ;->

    Bo każda twoja rada to alkohol ;->

    (OK, wiem co masz na myśli, ale... ;)

  • 10. Data: 2011-06-13 07:23:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:it4dkv$ijt$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesteś alkoholikiem czy prowadzisz sklep monopolowy? ;->

    Jak pójdzie do sasiada z butelka wody mineralnej to tylko pogorszy sprawe;))

    > Bo każda twoja rada to alkohol ;->3

    Bo on dla ludzi jest;))

    > (OK, wiem co masz na myśli, ale... ;)

    Co Ty proponujesz? Uruchomic machine prawna o 6cm cienia?

    Krzysiek