  • 1. Data: 2011-06-08 20:00:07
    Temat: Końcówki do wyciskacza silikonu
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Taka głupia sprawa a wkurza.
    Nie mogę nigdzie znaleźć końcówek do wyciskaczy mas uszczelniających,
    silikonów pakowanych w tzw "kiełbasy".
    Może nie wiem pod jaką nazwą to szukać.
    Patrzyłem w hipermarketach - nie ma, na allegro - nie ma.

    Gdzie to można kupić?

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-06-08 20:22:45
    Temat: Re: Końcówki do wyciskacza silikonu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > silikonów pakowanych w tzw "kiełbasy".
    > Może nie wiem pod jaką nazwą to szukać.
    > Patrzyłem w hipermarketach - nie ma, na allegro - nie ma.

    Castorama

  • 3. Data: 2011-06-08 20:31:43
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 22:22, Ghost pisze:

    > Castorama

    Już w dwóch byłem i pudło...

    :-(

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-06-08 23:58:33
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

> [...]
    > silikonów pakowanych w tzw "kiełbasy".
    > Może nie wiem pod jaką nazwą to szukać.
    > Patrzyłem w hipermarketach - nie ma, na allegro - nie ma.

    Czy chodzi o takie coś: DC5404
    (np. http://www.ceneo.pl/6046139)
    --
    lukasz

  • 5. Data: 2011-06-09 03:55:03
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > Czy chodzi o takie coś: DC5404
    > (np. http://www.ceneo.pl/6046139)

    94 zl ????????

    Mam tego na kopy ,
    tylko skąd jesteś ???

    Mayky

  • 6. Data: 2011-06-09 06:49:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 22:00:07 +0200, Skimir napisał(a):

    > Gdzie to można kupić?

    Ja to widzę w każdym markecie typu Liroy, czy Castorama. Aczkolwiek czasami
    w bardzo dziwnych miejscach
    --
    marcin

  • 7. Data: 2011-06-09 07:25:10
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 08-06-2011 o 22:31:43 Skimir <p...@m...onet.pl> napisał(a):

    > Już w dwóch byłem i pudło...
    >
    > :-(

    Sam szukałeś czy zapytałeś sprzedawcę? :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 8. Data: 2011-06-09 07:38:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Już w dwóch byłem i pudło...
    >
    > :-(

    Ja nie tylko bylem, ale tez kupilem. Pakowane po piec.

  • 9. Data: 2011-06-09 20:16:45
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 05:55, mayky pisze:

    > Mam tego na kopy ,