    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Tue, 8 Sep 2015 13:06:32 +0200
    <msjm15$954$1@srv.chmurka.net> <msjq8g$ssc$1@node2.news.atman.pl>
    <msk18a$duv$1@srv.chmurka.net> <msk2uv$b49$1@node1.news.atman.pl>
    <mskgh3$ku0$1@srv.chmurka.net> <msm7ko$hnh$1@node1.news.atman.pl>

    Powitanko,

    > Żali mi Cię, a przede wszystkim Twojej rodziny i sąsiadów.

    Jak bys zareagowal, jakby przyszedl sasiad i powiedzial, ze lampka na
    biurku mojego Syna swieci mu w okno i czy moglbym jakas firanke
    zainstalowac? To normalna lampka na biurko, skierowana na nie,
    zaroweczka energooszczedna 6, czy 9 W warm white. Poza biurkiem niewiele
    jest w stanie oswietlic, a sasiad jakies 10m ode mnie.
    Ty bys pewnie powiedzial, ze masz go w d', lampka "jest normalnie
    dopuszczona do uzytku" i niech wyp' w podskokach.
    No to wyobraz sobie, ze zastosowalem sie do prosby sasiada jakkolwiek
    dziwna mi sie wydala, kupilem rolety i sprawa zalatwiona.
    Zawsze bylem zwolennikiem wolnosci uwazajac, ze obywatele wiedza
    najlepiej co jest dla nich dobre i rzad im do tego niepotrzebny. Po
    lekturze postow widze, ze niestety zamordyzm jest potrzebny. To
    dokladnie tak, jak na drodze - konczy sie pas, wiec w normalnym
    spoleczenstwie wszyscy jada "na zamek". U nas od czasu do czasu
    pojawiaja sie szeryfowie, ktorzy nie tylko tej zasady przyzwoitosci nie
    stosuja, ale blokuja pas celowo i co gorsza uwazaja, ze robia dobrze.
    W poscie rozpoczynajacym watek byla mowa nie o skoszeniu, tylko o
    koszeniu przez miesiac dzien w dzien. Na ludzi, ktorzy nie widza w tym
    problemu, podobnie jak na "szeryfow" jest Policja, bo jak widac nie ma
    sensu dyskusja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa