    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Tue, 8 Sep 2015 13:43:28 +0200
    <msjm15$954$1@srv.chmurka.net> <msjq8g$ssc$1@node2.news.atman.pl>
    <msk18a$duv$1@srv.chmurka.net> <msk2uv$b49$1@node1.news.atman.pl>
    <mskgh3$ku0$1@srv.chmurka.net> <msm7ko$hnh$1@node1.news.atman.pl>
    <msmfbh$fpe$1@srv.chmurka.net>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    > Jak bys zareagowal, jakby przyszedl sasiad i powiedzial, ze lampka na
    > biurku mojego Syna swieci mu w okno i czy moglbym jakas firanke
    > zainstalowac? To normalna lampka na biurko, skierowana na nie, zaroweczka
    > energooszczedna 6, czy 9 W warm white. Poza biurkiem niewiele jest w
    > stanie oswietlic, a sasiad jakies 10m ode mnie.
    > Ty bys pewnie powiedzial, ze masz go w d', lampka "jest normalnie
    > dopuszczona do uzytku" i niech wyp' w podskokach.

    Po co pytasz skoro "wiesz"?

    Zacznijmy od tego że ustawiłbym lampkę by nikogo po oczach nie razić i
    sąsiad nie musiałby przychodzić. Dokładnie tak samo jak ten sąsiad który nie
    kosi gdy ludzie śpią.

    Ale jakby przyszedł sąsiad i powiedział że mam nie używać tej lampki tylko
    zapłacić komuś by mi poświecił latarka to bym go wyśmiał.

    Widzę że dalej nie dostrzegasz absurdalności albo celowo manipulujesz.
    Wątkotwórca nie przyszedł i nie poprosił by jego sąsiad kosił o innej porze,
    albo w inny dzień. Nie! On nie oczekiwał drobnej zmiany ale całkowitego
    zaprzestania tego co sąsiad robi. Nie dostrzegasz tu absurdalności?

    Jakby Twój sąsiad przyszedł i poprosił byś przestał się myć bo mu woda szumi
    to co byś zrobił? Posłuchał czy wyśmiał? I nie to nie jest wydumany
    przypadek ale realna skarga pani z pewnego bloku której woda w rurach
    szumiała gdy ktoś wyżej brał prysznic. Administracja ją wyśmiewała, policja
    ją ignorowała to poszła do dziennikarzy - a ci oczywiście sprawę opisali
    jako "złośliwych" sąsiadów którzy celowo się myją wieczorem by jej hałasować
    gdy ona ogląda ulubiony serial.

    > No to wyobraz sobie, ze zastosowalem sie do prosby sasiada jakkolwiek
    > dziwna mi sie wydala, kupilem rolety i sprawa zalatwiona.
    > Zawsze bylem zwolennikiem wolnosci uwazajac, ze obywatele wiedza najlepiej
    > co jest dla nich dobre i rzad im do tego niepotrzebny.

    ROTFL - a w tym wątku temu zaprzeczasz - bronisz pieniacza a oskarżasz
    człowieka który ze swojej wolności korzysta w _granicach_ określonych
    prawem.

    > Po lekturze postow widze, ze niestety zamordyzm jest potrzebny.

    Do czego? By zmusić innych by nie korzystali ze swojej wolności bo Tobie się
    to nie podoba? A myślałem że komuchy już wyginęły, a tu w tym wątku co
    chwilę nowy wypływa.

    > To dokladnie tak, jak na drodze - konczy sie pas, wiec w normalnym
    > spoleczenstwie wszyscy jada "na zamek". U nas od czasu do czasu pojawiaja
    > sie szeryfowie,

    No popatrz a w tym wątku to Ty jesteś takim "szeryfem" co chce innym mówić
    co mają robić, a czego nie.

    > ktorzy nie tylko tej zasady przyzwoitosci nie stosuja, ale blokuja pas
    > celowo i co gorsza uwazaja, ze robia dobrze.
    > W poscie rozpoczynajacym watek byla mowa nie o skoszeniu, tylko o koszeniu
    > przez miesiac dzien w dzien. Na ludzi, ktorzy nie widza w tym problemu,
    > podobnie jak na "szeryfow" jest Policja, bo jak widac nie ma sensu
    > dyskusja.

    Oczywiście że nie ma dopóki nie zrezygnujesz z myślenia Kalego. Twoja
    wolność nie jest ważniejsza od cudzej wolności. Nie jesteś równiejszy i
    wzywanie Policji nic nie pomoże.

    A takie pomysły świadczą o komuszym myśleniu gdy jakiś aparatczyk dzwonił i
    milicja robiła "porządek" z sąsiadami niezależnie od prawa, albo urząd kogoś
    wywłaszczał bo aparatczyk chciał mieć większy ogród przy willi.

    Pozdrawiam
    Ergie