  • 11. Data: 2011-08-26 14:27:51
    Temat: Re: Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał Lankosz wrote:

    > Po co wyłączać to światło?

    Pewnie dla oszczędności energii :)

    nikt nei pomyslał ze grzanie kuchni jest większym marnotrawstwem energii.

  • 12. Data: 2011-08-28 14:30:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:57:09 +0200, Krzysiek napisał(a):
    > Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i płyty indukcyjnej do
    > zabudowy. Oprócz tego również pod zabudowę zmywarkę i okap podszawkowy.
    >
    > * Płyta - do 60 cm
    > W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka ir
    > 641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej płycie?

    Ja mam płytę electroluxa i ta przy gotowaniu wydaje cichy pisk (podobno to
    tylko mój model jest taki felerny, cóż - gdy kuopowałem nikt o tym nie
    pisał). O płytach TEKA słyszałem wiele dobrego.
    Ale biorąc pod uwagę komfort użytkowania, poszukałbym następnej płyty tego
    typu:

    http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/electrolux-
    ehd60150p.bhtml

    Czyli zamiast stukania w te nieszczęsne +/-, wygodny suwaczek :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2011-08-28 17:58:39
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > Pewnie dla oszczędności energii :)
    >
    > nikt nei pomyslał ze grzanie kuchni jest większym marnotrawstwem energii.

    Raczej pompowanie ciepła z kuchni do kuchni. Lampka ma niby grzać? Ile ona
    ma, 10-20W? Na pewno więcej energii ucieka przez otwarte drzwi lodówki.

    Michał