eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie › Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
  • Data: 2017-01-19 14:35:55
    Temat: Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 19, 2017 at 2:21:16 PM UTC+1, Uzytkownik wrote:

    > Zależy jaki kocioł. Zasypowe są już nawet od 6kW. Z podajnikiem od ok. 10kW.

    Tylko trzeba CWU brac pod uwage (zwlaszcza jesli ze 2-3 lazenki w domu beda) - jesli
    tak mala moc kotla, to pewnie jakis duzy zasobnik potrzebny, bo przeplywowo to
    niczego nie nagrzeje... w bloku mam terme gazowa ~19kW i wyglada, ze to jest na styk
    do przeplywowego grzania do wanny w zimie.
    W domu mam 18kW gazowy + 120 l i przy 2 lazienkach jakos sobie radzi, zapotrzebowanie
    na cieplo (o ile pamietam) wg projektu bylo ponizej 10kW.

    WS