    Subject: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Date: Thu, 3 Sep 2015 20:27:42 +0200

    W dniu 2015-09-01 o 14:46, Xaltuton pisze:
> [...]
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
    godowa-z-biedronki.html

    > Mam stacje za 3 stowy, oryginalne baterie (2xAA) napedzaja zewnetrzny czujnik juz 4
    lata i nie byly
    > wymieniane, pomimo, ze zdarzaly sie przez ten czas mrozy pod - 25, a latem odbite
    slonce codziennie
    > podgrzewa czujnik przez godzine do ponad 40stopni. Baterie jakies noname, dolaczone
    do stacji :)

    Wątpię, aby były noname, znajomy budował czujniki do uli, to mi
    opowiadał o bateriach jakie zastosował, teraz nie pamiętam jakie to
    były, ale zwykła bateria kosztuje kilka zł, tamta około 30 zł. Jak się
    dowiem, co to za baterie, to dam znać.