  • Data: 2014-12-10 10:25:24
    Temat: Re: Stan surowy zamkniety / jak ochronic obiekt ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8138828f-d998-4904-8515-83c9f05fb555@go
    oglegroups.com...

    > Okna planuje wstawić drewniane, podobno lepiej je wstawiać po tynkach, no
    > i czas oczekiwania jest dłuuugi, nie dałbym rady zamknąć przed śniegiem
    > (zakładam ze na święta będzie). Myślę, ze jak > będzie dobrze zabite to
    > będzie trzymać jak stare okna ...stad ten post chciałbym solidnie
    > zabezpieczyć.

    A na czas deszczu też będziesz okna wyciągał?
    A w łazience albo pralni/suszarni dasz okna plastikowe?
    Okna drewniane po tynkach to mit. Ktoś sobie tak kiedyś wymyślił i tak to
    żyje powtarzana na różnych forach.

    Druga sprawa - jak sobie wyobrażasz robienie elektryki przy -10? Już w
    okolicy zera robi się nieprzyjemnie bo izolacja kabli sztywnieje, a ręce
    robi się "wolniejsze".

    No i trzecia sprawa - deskowanie nie jest _żadnym_ zabezpieczeniem. A jak
    zamontujesz alarm to juz będzie powód by wejść do środka - po ten alarm.

    Dlatego zrób "normalnie" - wstaw okna i drzwi i dopiero rób elektrykę. A jak
    będzie elektryka to można jakiś grzejniczek włączyć i jechać w kulturalnych
    (+5, +10) warunkach z instalacjami.

    Pozdrawiam
    Ergie