  • Data: 2019-07-04 21:03:10
    Temat: Re: Stare budownictwo
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 19:33 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Czyli można się nie obrazić. Powraca moja wiara w ludzi.

    Kupiłem 3 puszki żywicy (każda po 1kg), jedną zmarnowałem (rozrobiłem całą
    z utwardzaczem i mi się zagotowała - widocznie za szybko mieszałem lub
    temp powietrza była za wysoka, scieła się w 10 min). Pozostałymi dwoma
    (rozrabiałem na raz pół puszki) wymalowałem kamyczki 3 razy - ładnie
    wyszło, pies nie roznosi, mogę je myć szlaufem, zamiatać, nabrały żywszych
    kolorów - generalnie polecam :-)

    TG