    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie roletami -satel integra prośba o rad
    Date: Wed, 11 Jul 2012 16:42:43 +0200

    > Tylko, że brak natychmiastowej reakcji do 10s jest wysoce denerwujący.
    > Wyobraź sobie, że wychodzisz i czekasz aż ci rolety zareagują, a jak
    > wyślesz SMS to dodatkowe 10s. To jest nieporozumienie. Mogli zrobić drugie
    > wejście. Albo góra i dół osobno plus to swoje. jak masz 3 rolety w zasięgu
    > wzroku to OK ale jak 10 to mina.
    To fakt i to niby z gornej polki towar :) NICE

    W każdym bądz razie mialem problem bo juz chciałem kontaktrony podłaczac pod
    każdą rolętę aby mieć pewnośc, ze zamknięta
    a tyle dobrze, ze jednak moge sterować zamknij otworz zdalnie i miec
    pewnosc, ze się zamknęły.
    Z bramą garażową nie mam tego luksusu, tam trzeba dac kotaktron.

    Jednak cala ta duza ilosc skretek w caly domu znajduje swoje zastosowanie :)

    pozdrawiam
    AT