    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie roletami -satel integra prośba o radę
    Date: Mon, 9 Jul 2012 13:09:01 +0200

    aby sprawdzi czy otwarta przez kamere muszę zerkać :)

    > To pomysł szatana żeby robić sterowanie krok po kroku. Normalne silniki do
    > rolet mają solniki z dwoma uzwojeniami. Właściwie wszystkie tak mają.

    ale właśnie doczytałem w instrukcji :

    2.1.1) Wejście "Krok po Kroku":

    Do ręcznego sterowania automatyki można podłączyć prosty przycisk

    (pomiędzy Wspólnym i wejściem Krok po kroku). Funkcjonowanie

    odbywa się według sekwencji: wznisienie-stop-obniżenie-stop.

    Gdy przycisk będzie pod naciskiem ponad 3 sekundy (ale krócej niż 10

    sekund) uaktywnia się ruch wzniesienia (nawijania) - (odpowiadający

    przyciskowi ? na pilocie).

    Gdy przycisk będzie pod naciskiem ponad 10 sekund uaktywnia się

    ruch obniżania (odwijania) (odpowiadający przyciskowi ?). Ta specjalna

    funkcja może być używana do "synchronizacji" kilku silników do tego

    samego ruchu niezależnie od pozycji, w których się znajdują

    To juz można oprogramowac

    sprawdzę czy zadziała

    pozdrawiam