eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna › Re: Sterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna
    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna
    Date: Wed, 1 Oct 2014 14:18:33 +0200

    Użytkownik "aga" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-10-01 11:42, Ghost pisze:

    > Użytkownik "aga" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ale to będzie sterownik dla 1 piętra czy dla wszystkich czyli parter i
    >drugie ?

    Sterownik podejmuje decyzje o grzaniu kotła, więc odpowiada de facto za cały
    dom. Włącza gdy spadnie temperatura poniżej określonej i wyłącza gdy się
    odpowiednio nagrzeje. Dlatego pomieszczenie, w którym ma być zamontowany
    musi się nagrzewać najdłużej (tak aby wszystkie inne zdążyły się nagrzać
    zanim kocioł się wyłączy, i aby nie zdążyły się wychłodzić zanim się
    ogrzewanie włączy). Sterownik zna temperaturę tylko pomieszczenia, w którym
    jest zamontowany. W pozostałych pomieszczeniach decydują głowice, ale jak
    kocioł nie grzeje, to otwarcie głowicy nic nie da, nie będzie ciepłej wody.