  • Data: 2016-05-27 15:34:13
    Temat: Re: Stihl zdziercy?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 00:50:40 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A przy okazji to ja o tych lancuchach mysle raczej zle. Wlasnie z
    > powodow opisanych przez Adama i Krisa. Normalny markowy lancuch ze
    > wskazaniem na Oregona, jak do Stihla MS 230, 250 itp. kupuje sie bez
    > laski pewnie w kazdym sklepie za rogiem ponizej 40 zyli i nie boi sie
    > gwozdzi. Najwyzej trzeba bedzie dluzej ostrzyc, ale lancuch po
    > naostrzeniu nadaje sie do dalszej pracy.
    Najczęściej piłuje bukowe i dębowe klocki tzw metrówki(1,2m konkretnie)
    Zwykły łańcuch ostrzyłem min raz dziennie wtedy, łańcuchem pico coś tam spokojnie
    popiłowałem ponad 30m3 bez ostrzenia- niestarszny mu piach od którego belki sa często
    uwalone. Zwykły łańcuch na piachu tępi się szybko.
    Więc i ten pico... nie najgorszy dopóki na coś metalowego czy inny kamień nie
    trafisz. Ja trafiłem i ponad 100zł za łańcuch na złom poszło.
    Drugi problem ze u mnie w mieście nie mieli sprzętu żeby ten widiowy naostrzyć- to ze
    dwa lata temu było teraz może maja już.
    Odpuściłem sobie wiec kupowanie pico... i kupuje zwykle łańcuchy w cenie 1/3 ceny
    pico.