eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStyk deski podwalinowej z fundamentem - inne podejście › Re: Styk deski podwalinowej z fundamentem - inne podejście
  • Data: 2014-07-23 19:05:49
    Temat: Re: Styk deski podwalinowej z fundamentem - inne podejście
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:53cfc188$0$2375$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie przeceniasz mnie aby?
    > Mogę policzyć rozkłady temperatur przy konkretnym układzie fundamentów,
    > ale nie jestem w stanie liczyć zmiennych skomplikowanych układów z
    > udziałem lodu. To zadanie dla pracy doktorskiej.
    >
    > Już same moje założenia do obliczeń są błędne, bo przyjąłem, że na
    > głębokości 2m jest +7 st, a tak naprawdę +7 jest dopiero na 4m.
    > Oczywiście wszystko mogę korygować i dopracowywać, ale ... nie chce mi
    > się.

    to ja Ci napisze bez liczenia
    im bardziej nasiakniety grunt woda tym mniejsza glebokosc przemarzania
    suchy grunt u Ciebie przemarznie do metra max
    wilgotny mniej
    wniosek:
    wysadzic to chca Ci portfel a nie fundament czy plyte.
    ;-)

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.