  • Data: 2019-10-25 15:09:09
    Temat: Re: Styropian Austrotherm
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WS napisał:

    > no dobra, a zalegalizowane w odpowiednim urzedzie (miar i hgw czego)?
    > bo jak nie to pomiar jest bezwartosciowy ;)

    Nie wiem czy zalegalizowane, ale myślę ze obecnie wszystkie miary muszą być
    wzorcowane w urzędzie miar.
    Zresztą ja wagę sprawdzałem na wzorcowanych odważnikach z plombą i pieczęcią
    urzędu miar i wyszła zgodność pomiaru 100%
    Zresztą czym byś nie mierzył, to nie masz błędów pomiaru na poziomie 20-40%.
    A o co chodzi z ą bezwartościowością pomiaru, wprowadzono jakiś dupochron
    dla nieuczciwych producentów materiałów budowlanych?