    Subject: Re: Styropian jako odpad
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Fri, 7 Dec 2018 15:46:33 +0100

    On 2018-12-07 12:19, Jacek wrote:
    > Jak to u Was wygląda z odpadami styropianu?
    > U mnie nie odbierają tego w punkcie recyklingu ani jako plastik ani w
    > ogóle.
    O ile pamiętam, to u mnie opakowania ze styropianu kwalifikują się do
    żółtego wora. Natomiast w tym roku wywiozłem do PSOK (czy jak to tam się
    zwie) 60 kg płyt z takiej żółtej, twardej pianki (cała przyczepka
    samochodowa ,,z czubem") i wzięli to bez problemu jako odpady budowlane.
    Każdy mieszkaniec ma prawo oddać za darmo 250 kg rocznie tego typu odpadów.