    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Styropian na A&#65533;ciany - czy warto to robiĂ&#65533;&#65533;?
    Date: Sun, 24 Oct 2010 16:19:28 +0200

    Użytkownik kogutek napisał:
    Tobie się wydaje że wiesz czego potrzebuje Twoje dziecko.

    No tu już przegiąłeś...
    Nie wiesz i nie możesz wiedzieć co mi się wydaje... niestety :-))

    > I że jego jedynym marzeniem jest kawałek własnego placyku

    Ja dom buduję dla siebie, a nie - jak Tobie się z kolei wydaje - dla
    moich dzieci.
    Sam dobrze zauważyłeś, że dzieciństwo jest specyficznym, ale krótkim
    okresem w życiu człowieka - tak nasze własne, jak i naszych dzieci -
    zatem nie ma co pod dzieciństwo ustawiać całego życia. Jednak tego już
    nie zauważyłeś, że to był tylko jeden z wielu argumentów przemawiających
    za domem...

    na którym nie może
    > robić tego co by chciało bo nie ma z kim.

    Nie wiesz i nie możesz tego wiedzieć, jakie są moje relacje z własnymi
    dziećmi, zatem tego rodzaju stwierdzenia uważam za nadużycie...

    Zresztą ta dyskusja staje się coraz bardziej jałowa i nie chce mi się
    już jej dalej prowadzić :-).

    Pozostań zatem przy swoim twierdzeniu, że mieszkanie w mieście jest the
    best, wydawanie pieniędzy na luksusowe życie i wycieczki jest
    najpiękniejszym sposobem na życie, ale powstrzymaj się od stwierdzeń,
    które są bezpodstawne jak na przykład to, że mi się wydaje, ze coś wiem...

    Bo to ja odnoszę wrażenie, że Tobie się więcej wydaje i wg tych swoich
    wyobrażeń chcesz ustawić całe otoczenie - to w internecie też. Daj
    spokój :-)

    pozdr
    robercik-us