  • Data: 2010-05-09 21:13:41
    Temat: Re: Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-07 17:23, Irokez pisze:
    > - zalecają kotwy stalowe. Znalazłem takie 8/12B oraz 8/65 za niecałe
    > 1PLN. A może jednak zwykły kołek plastikowy 8-semka? Sufit pewnie beton
    W takim razie nie doczytales dokladnie tego co pisza...
    Kotwy stalowe sa po to zeby w razie pozaru sufit nie spadl Ci na glowe.
    Nie wspominajac tego ze jednak udzwig stalowej kotwy i plastikowej rozni
    sie pewnie o rzad wielkosci.

    > 30cm od ściany i między nimi te 100cm) czy 3 co praktycznie 50cm (jesli
    Nie zbiedniejesz na tych paru dodatkowych mocowaniach ;)
    Mysle ze dodatkowy trzeci to troche przerost formy nad trescia ale jak
    masz dobry sufit i dobrze sie da umocowac to to 5 minut a ryzyko
    dodatkowych ruchow sufitu mniejsze. Umnie byly tragiczne Ackermany i
    musialem czasem 4 otwory wiercic na kotwe :(
    Pamietaj o luzach w profilach sciennych bo inaczej pojawia Ci sie
    niepozadane naprezenia.
    Wbrew pozorom prawidlowe wykonanie takiego sufitu to chwila zabawy ale
    efekt warty wszystkiego:
    http://picasaweb.google.pl/artur.lew/RemontSalonu

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom