  • Data: 2019-12-03 10:56:35
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-03 o 10:14, Lisciasty pisze:

    > Ale pewnie jest opcja, żeby wystrugać dziurę w tej zabudowie i w niej
    > osadzić LCD ;P
    >
    > A tak na poważnie, to pewnie z tych burżujskich lodówek to taka duża
    > dwudrzwiowa, z produkcją lodu i innymi bajerami, cena od 15k wzwyż.
    > Ale jak tu widać po tym Smegu, są i takie za 50. Fantazja sprzedawców
    > nie ma ograniczeń :]
    >
    > BTW kiedyś widziałem jakiś katalog luxusów w kiosku z gazetami na lotnisku.
    > Wysadzana diamentami dźwignia zmiany biegów do jakiejś fury kosztowała
    > chyba 200k euro. Może zaproponuj jakieś diamentowe okucia do tej lodówki :]

    Jeżeli będzie to funkcjonalność typu np. górna półka wysunie się i
    opadnie aby był dostęp to zapłacą każdą cenę.

    Ale za bajer typu TV na froncie to raczej nie. No i boją się elektroniki
    w sensie skomplikowanej obsługi.

    Wymieniałem sprawny super piekarnik na jeszcze bardziej super (mikrofala
    w nim, para i różne cuda). Kobieta praktycznie nie używa, bo nie wie jak
    to obsłużyć.

    Podobnie mam problem z pralką. Też mam poszukać najlepszej.
    Podobno ta jest najlepsza i prosta w obsłudze.

    https://www.miele.pl/domestic/pralki-1566.htm?mat=10
    582710&name=WTH130_WPM_PWash_2.0_%26_TDos

    I jeszcze inne podobne dylematy mam z tą klientką związane z AGD.

    Ale gdzie szukać pomocy? :-)

    Robert