  • Data: 2020-07-08 22:21:08
    Temat: Re: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2020 o 00:48, Marek pisze:
    > Interesują mnie wymiary oraz cena ile daliście za wykonanie szaf
    > wnękowych. Powiedzmy, że jest do zabudowy wnęka 4x2.7x0.6m - ile byście
    > dali za taką szafę - tak bez szaleństwa?

    Nie zrozum mnie źle, bo nie chce Ci zepsuć humoru ale ja to widzę tak:
    Skoro masz wnękę, to mam w dupie plecy. Boki w większej części też.
    frontów masz prawie 12m?, razy jakieś 35zł czyli 420zł. razem z podłogą,
    sufitem, wewnętrznymi pionowymi ścianami masz drugie tyle. plus okleina,
    zawiasy - ciężko będzie się zmieścić za materiały w 1000zł. no ale w
    1500zł powinno się dać taką szafę poskładać. Bedzie prosta, ascetyczną
    wręcz, ale funkcjonalna i tania. To jest ułamek kosztów tego co Tobie
    zaoferowano. skąd taka różnica? przychodzą mi do głowy dwa czynniki. po
    pierwsze estetyka. Zapewne zaoferowano Ci jakieś super fronty, które i
    tak po 10 latach będą "obciachowe" ale mniejsza o to. Takie bajerki
    kosztują fortunę w porównaniu do zwykłej płyty meblowej. drugie to fakt,
    ze skoro jest ktoś kto za to płaci, (bo nie umie sam poskręcać) to cena
    jest wysoka.
    drożej ale ładniej będziesz miał w ikei. o ile pamiętam skompletujesz
    meble na szerokość do 10cm. O ile nie będzei gotowca na 2.7m, to możesz
    na dół dać szuflady z jakiejś komody, na górę szafę bez nóżek) i też
    będzie "gitesowy" mebel.
    odpowiadając na pytanie - 2 tyś maks. czeka mnie taki mebel, ale troszkę
    krótszy. jak Ci zależy - policzę dokładnie ile kosztuje.
    ToMasz