  • Data: 2018-03-08 13:28:34
    Temat: Re: Szambo betonowe czy z tworzywa
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-08 o 11:08, Kris pisze:

    > Do wód gruntowych;)

    > Ścieki to ścieki, niby coś tam te oczyszczalnie oczyszczają ale ja bym swoim
    podwórku nie konieczne chciał żeby wsiąkało

    oczyszczalnia oczyszczalni nie równa, jedne lepsze inne gorsze, ja zanim
    kupiłem swoją to oglądałem co mają inni i co im wychodzi, a wychodziła
    tam także czysta woda, co nawet byłem zaskoczony bo czytałem jak to
    niestabilne są takie oczyszczalnie kompaktowe i że łatwo zabić bakterie,
    ale tego producenta akurat są dobre, kupiłem i jestem zadowolony, woda
    nawet zapachu nie ma, wiem bo oczyszczalnia zakończona jest studniąe
    chłonną na działce, wąchałem ją w środku i byłe zaskoczony, pojawia się
    trochę osadu ale zostaje on w studni, a do rowu idzie tylko przelew ze
    studni na taki okres jak teraz gdy ziemia nasiąknięta. Mogę tą wodą
    podlewać ogródek oprócz warzyw, robiłem to wielokrotnie, zapachów zero,
    pompowałem pompą ze studni chłonnej.

    --
    Pozdr
    Janusz