  • 431. Data: 2021-05-03 16:27:27
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-05-01 o 20:56, Myjk pisze:
    > Sat, 1 May 2021 20:44:47 +0200, t-1

    > Już (chyba) chorowałem.

    > Mamy jakis (wszech)światowy rząd?
    >

    > Dasz jakieś info czym SKUTECZNIE leczyło się grypę? Będę wiedział na
    > przyszłość, bo do tej pory leczyłem tylko zachowawczo (no a od jakiegoś
    > czasu się szczepię i to działa najlepiej, bo w zasadzie nie chorowałem,
    > niemniej w czasie pandemii szczepionek na grypę brak -- spisek!).

    Dla ciebie najlepszy będzie stoperan.

  • 432. Data: 2021-05-03 16:45:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 14:38 you wrote:

    > Z niczego się nie wycofuję, od początku pytałam o nazwę szczepionki,
    > po której Twoja córka miała przygody szpitalne.

    Kręcisz się w kółko.
    Nie podam nazwy, pisałem już.

    > Tak, owszem.
    > I tutaj na samym początku zastrzegłam, że nie wiem, jakie przepisy
    > obowiązywały 10 lat temu. Natomiast powyższy link podałam z
    > komentarzem: "A na wszelki wypadek, może się kiedyś przydać." Kiedyś
    > = w przyszłości.

    Nie odwracaj teraz kota ogonem. Pod samego początku twierdziłaś, że
    mogliśmy sobie sami zgłosić NOP. Więc nie. Nie mogliśmy.

    > Mam wrażenie, że poruszyłam jakąś drażliwą nutę. Niczego do Ciebie
    > nie wymagam, bo niby jakże mogłabym?

    W niemalże co drugiej wiadomości w tym wątku powtarzasz jak mantrę "jak
    można nie pamiętać nazwy szczepionki po której córka miała nop". Więc
    przyjmij do wiadomości (i to nie tylko moja opinia) że można nie
    pamiętać.
    Zwłaszcza że ta nazwa do niczego teraz nie jest mi potrzebna. A jak mi
    będzie potrzebna, to sobie sprawdzę w książeczce. Albo spytam TŻ.

    I nie mam już siły tego po też kolejny powtarzać, dlatego proponuję ci
    test na członkach własnej rodziny żebyś przekonała się na własnej
    rodzinie czy wszyscy pamiętają tak ważne dla ciebie zdarzenia.

    > Ty sam z własnej woli powołałeś się na szczepienie swojej córki, nie
    > potrafiąc podać szczegółów. Poza tym od początku sugerowałam, że
    > możesz zajrzeć do książeczki zdrowia. :)

    Podałem wszystkie szczegóły. Jedynie nie pisałem po której szczepionce.
    I nie zamierzam.
    Więc kolejne monity i przytyki w tym temacie możesz sobie darować.

    Pomijając już fakt że zarzuciłaś mi kłamstwo nie mając do tego żadnych
    podstaw.

    > BTW Szkoda, że nie stosujesz się do ogólnie przyjętych zasad
    > cytowania, o wiele łatwiej by się dyskutowało i może łatwiej by było
    > zrozumieć, o co komu chodzi.

    Ja tam nie widzę niczego złego w cytowaniu. Nawet gugiel dobrze pokazuje

    http://pics.rsh.ru/img/Screens1855_f5cyz9rn.jpg

    --
    Pete

  • 433. Data: 2021-05-03 16:50:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 03.05.2021 12:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    dane,artykul, >
    > A wierzysz w to ze kazdy zgon spowodowany przez covid jest poprawnie
    > raportowany?

    Oczywiście że nie.
    Społeczeństwem w strachu łatwiej jest sterować.

    Masz nawet tu na grupie przykłady jednostek które już łyknęły jak
    pelikany tę narrację.

    --
    Pete

  • 434. Data: 2021-05-03 16:54:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 14:47 you wrote:

    > To taki przypadek z najbliższej rodziny - mniej więcej w miesiąc po
    > szczepieniu Astra Zenecą osoba zaobserwowała u siebie niepokojące
    > objawy: arytmię serca, duszność, ogólne złe samopoczucie. Wpadła w
    > panikę, obawiając się powikłania z postaci zakrzepów. Zgłosiła się
    > na SOR, trafiła na oddział kardiologiczny, gdzie zrobiono jej
    > wszystkie badania, łącznie z tomografią klatki piersiowej. Niczego
    > niepokojącego nie wykryto. Jakoś dziwnie się złożyło, że niepokojące
    > objawy u tej osoby pojawiły się w dniu konferencji EMA nt.
    > szczepionki AZ. ;)

    No ale był zgłoszony NOP czy nie?
    Bo jak nie to się nie liczy w tej zabawie.

    > Może inaczej - szczepionka może wywołać przypadki zakrzepicy.
    > Podobnie zresztą jak np. powszechnie stosowane pigułki
    > antykoncepcyjne. A nawet te ostatnie ponoć częściej.

    Tylko póki co nie ma ogólnoświatowej presji żeby każdy dorosły łyknął
    dla własnego dobra teraz na rok/ pół roku/cholera wie po tabletce
    antykoncepcyjnej.

    Na szczęście na powikłania po pigułce narażony jest niewielki odsetek
    społeczeństwa.

    --
    Pete

  • 435. Data: 2021-05-03 16:58:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 14:49 you wrote:

    > Przecież chyba nikt Cię tutaj nie zamierza zmuszać, bo nawet nie ma
    > takiej możliwości. Szczepienie p/covid nie jest obowiązkowe.

    Zapytaj tego leminga co to każe wysyłać na księżyc myślących inaczej niż
    leming.

    I bełkotał coś jeszcze że się leczę za jego pieniądze.

    --
    Pete

  • 437. Data: 2021-05-03 17:55:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Oczywiście że nie.
    > Społeczeństwem w strachu łatwiej jest sterować.
    >
    > Masz nawet tu na grupie przykłady jednostek które już łyknęły jak
    > pelikany tę narrację.

    Ale pomimo tego ze zgony covid sa niedoszacowane a nop po szczepionce
    ekstremalnie rzadkie to jednak wybierasz ryzyko covida nad ryzyko
    szczepionki. Dziwne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 436. Data: 2021-05-03 17:55:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > No przecież już idzie odwilż. Nie wiedziałeś?

    No to chyba juz od czerwca jak było zapotrzebowanie na "wygrywamy z
    wirusem"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 438. Data: 2021-05-03 18:30:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2021 o 08:07 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > to dlaczego nie podaje jej się na początku, tylko czeka do pogorszenia
    > stanu- żeby nie było już jak pomóc? Właśnie tego mi brakuje - jest tylko
    > jedno rozwiązanie: szczepimy, nie próbujemy pomóc inaczej. tylko nowa
    > szczepionka co sezon uratuje wam życie.

    To nie do mnie pytanie. Mi też tego brakuje, dodatkowo suplementacji
    witaminy D i cynku.
    Koszty ogólnonarodowej suplementacji pomijalne a potencjalne zyski
    (mniejsza liczba zgonów) bardzo prawdopodobne.

    TG

  • 439. Data: 2021-05-03 19:08:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2021 o 12:55 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > To akurat dotyczy większości kobiet. :P
    > https://www.youtube.com/watch?v=3XjUFYxSxDk

    Ja też mam takie puste pudełko - tyle tylko, że u mnie wpadają tam
    ostatnio przeczytane/przyswojone tematy.
    Dzisiaj gapię się w ścianę i rozmyślam paszportach covidowych, wczoraj o
    helikopterze na marsie, przedwczoraj rozmyślałem o nowej działce Obajtka...

    PS. Ile czasy minęło od Waszego porodu? - u mnie 18 i 14 lat. Jak się
    pogapiłem w ścianę to sobie przypomniałem - ale na "wyrywki" nie
    pamiętałem kiedy to było i gdzie...

    TG

  • 440. Data: 2021-05-03 19:14:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2021 o 19:08 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > PS. Ile czasy minęło od Waszego porodu? - u mnie 18 i 14 lat. Jak się
    > pogapiłem w ścianę to sobie przypomniałem - ale na "wyrywki" nie
    > pamiętałem kiedy to było i gdzie...

    No i działa to chyba jak w IT. Jak już dzisiaj odświeżyłem swój RAM to na
    kilka lat wystarczy i się będzie utrzymywało to info bez "odświeżania".

    Może Ty często odświeżasz? :-)

    TG