  • 441. Data: 2021-05-03 20:41:24
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 16:45, Pete pisze:

    > I nie mam już siły tego po też kolejny powtarzać, dlatego proponuję ci
    > test na członkach własnej rodziny żebyś przekonała się na własnej
    > rodzinie czy wszyscy pamiętają tak ważne dla ciebie zdarzenia.

    Myślałam, że dostatecznie jasno napisałam,  że dla nas szczepienia nie
    były traumatycznymi zdarzeniami.

    > Podałem wszystkie szczegóły. Jedynie nie pisałem po której szczepionce.
    > I nie zamierzam.
    > Więc kolejne monity i przytyki w tym temacie możesz sobie darować.
    >
    > Pomijając już fakt że zarzuciłaś mi kłamstwo nie mając do tego żadnych
    > podstaw.

    Nie zarzucam Ci kłamstwa, przecież wierzę od początku, że byłeś z córką
    w szpitalu po szczepieniu.

    Dziwię się tylko, że pytany o szczegóły wykręcasz się różnymi wymówkami.
    Dla mnie jest to typowe zachowanie antyszczepionkowca, który boi się
    konkretów. I w związku z tym żeby była jasność - ja już od dawna nie
    czekam na te szczegóły, więc jeśli nadal czujesz się zobowiązany, to
    uspokajam - śmiało możemy tu skończyć.

    > Ja tam nie widzę niczego złego w cytowaniu. Nawet gugiel dobrze pokazuje
    >

    > http://pics.rsh.ru/img/Screens1855_f5cyz9rn.jpg

    Korzystam z czytnika i u mnie to nie wygląda tak dobrze.

    --
    Ewa

  • 442. Data: 2021-05-03 20:45:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 16:54, Pete pisze:

    > No ale był zgłoszony NOP czy nie?
    > Bo jak nie to się nie liczy w tej zabawie.

    Jak to zakwalifikował szpital, tego nie wiem. Ale jeśli miałby to
    zgłaszać jako NOP, to chyba w zakładce zaburzeń psychicznych, a takie
    NOP-y też są.

    > Tylko póki co nie ma ogólnoświatowej presji żeby każdy dorosły łyknął
    > dla własnego dobra teraz na rok/ pół roku/cholera wie po tabletce
    > antykoncepcyjnej.

    No, czasem jest presja na łykanie codziennie.

    > Na szczęście na powikłania po pigułce narażony jest niewielki odsetek
    > społeczeństwa.

    Oraz dotyczy w zasadzie tylko jednej płci, więc tym bardziej nie ma się
    czym przejmować. ;-/

    --
    Ewa

  • 443. Data: 2021-05-03 20:49:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 16:58, Pete pisze:

    > Zapytaj tego leminga co to każe wysyłać na księżyc myślących inaczej niż
    > leming.
    >
    > I bełkotał coś jeszcze że się leczę za jego pieniądze.

    Jak na razie problem wydaje się odwrotny - to ludzie chcący się
    zaszczepić mają z tym trudność, z powodu grup priorytetowych, braku
    szczepionek, nieudolnego zarządzania całym procesem szczepień itd. Choć
    na szczęście to się poprawia. No i dzięki Bogu ludzi rozsądnych jest
    sporo, co widać było choćby po kolejkach w "majówkowych" punktach szczepień.

    --
    Ewa

  • 444. Data: 2021-05-03 20:54:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 16:20, Pete pisze:

    > No bo sama nie wiesz kto to pisał, to łatwiej ci będzie później to
    > ogarnąć.

    Hm, wydaje mi się, że ja jeszcze jako tako panuję, ale żebyś Ty nie
    pamiętał swoich słów:

    W dniu 30.04.2021 o 17:07, Pete pisze:

    "Dzisiaj podatku, że od rozpoczęcia szczepień Covid zarejestrowano 72
    przypadki śmierci."

    ??

    --
    Ewa

  • 445. Data: 2021-05-03 20:59:26
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > To nie do mnie pytanie. Mi też tego brakuje, dodatkowo suplementacji
    > witaminy D i cynku.

    Odnoszę wrażenie, że akurat o suplementacji witaminy D mówi się w
    ostatnich latach dużo i to nie tylko w kontekście covid. I przy tej
    okazji także zaczęły się pojawiać grupy niezadowolonych, twierdzących,
    że zabiega o to lobby producentów suplementów.

    --
    Ewa

  • 446. Data: 2021-05-03 23:27:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> [...]
    > szczepień itd. Choć na szczęście to się poprawia. No i dzięki Bogu
    > ludzi rozsądnych jest sporo, co widać było choćby po kolejkach w

    Z tymi grupami priorytetowymi to tez jest roznie.
    Przypominam ze jeszcze w drugiej połowie marca nie wszyscy chetni z
    grupy 0 byli zaszczepieni pierwsza dawka...

    Dodatkowo podobno nie moga sie doliczyc 2mln szczepionek - słuchałem
    kilku wywiadów z politykami i na pytanie o te 2mln szczepionek kazdy
    udzielał wymijajacej odpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 447. Data: 2021-05-04 07:21:56
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

    W dniu 01.05.2021 o 19:19, Myjk pisze:
    > Sat, 1 May 2021 07:44:53 +0100, ddddddddddddd

    >ok - socjaliści i na lewo od nich

    czyli maslo maslane

  • 448. Data: 2021-05-04 08:35:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.05.2021 14:38, FEniks wrote:

    > Widzisz pozytywne efekty?

    Przeciwhistaminowe działają niemal że natychmiast, to fakt.

    Ale szczepienie to...trudno powiedzieć. Gdy nakłada się kilka problemów
    dających podobne objawy, to jest problem ze stwierdzeniem czy któryś z
    nich się wyeliminowało czy zmniejszyło.

    Dodatkowo (ponoć często) "niekurowana" alergia, przybiera na silne.
    Jeżeli założyć taki wariant, to utrzymanie statusu quo wydaje się zyskiem.

    Ale ja mam 30-kilka lat i pozostaje mi pewnie zaufać starszym, bo życia
    by nie starczyło na wyciągnięcie samodzielnych wniosków albo byłbym w
    stanie to zrobić wtedy kiedy już dla mnie nie będzie to miało znaczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 449. Data: 2021-05-04 08:38:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.05.2021 16:18, Pete wrote:
    > A potem powstaną bojówki szczepionkowców i za każdego nieboszczyka
    > pokowidowego spadnie jedna głowa.

    6 lat temu bym się zaśmiał z tego stwierdzenia jak i podobnych. Dzisiaj
    się już nie śmieje z tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 450. Data: 2021-05-04 10:03:39
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    o-ministra-zdrowia-w-sprawie-bezpieczenstwa-i-skutec
    znosci-szczepien-na-sars-cov-2/

    > Nie są pomijane bo puścili w radiu.

    w jakim radiu to słyszałeś? bo akurat radio Wnet to jedyne radio w
    którym można usłyszeć inne głosy - czy to odnośnie covid, czy socjalizmu

    Witamina D jest bez recepty.

    jaki to ma związek?

    Lukasz