  • 661. Data: 2021-05-28 23:53:30
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 May 2021 11:56:14 +0200, w <s8qent$1irk$1@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > Trzeba zagonić jak owce w zagrody i wyszczepić. Najlepiej 100% co tam
    > się ograniczać do jakichś 80%.

    Kiedy tacy geniusze jak ty umierały na gruźlicę, ale ludzkość wymyśliła
    szczepionki...

  • 662. Data: 2021-05-29 08:28:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-28 o 11:56, quent pisze:

    > Trzeba zagonić jak owce w zagrody i wyszczepić. Najlepiej 100% co tam
    > się ograniczać do jakichś 80%.

    Nie "bondź mientki". Obstaw 120%.

  • 663. Data: 2021-05-30 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Trzeba zagonić jak owce w zagrody i wyszczepić. Najlepiej 100% co
    > tam się ograniczać do jakichś 80%.

    A mogłbys nie pierdolic (pardon, nie przekrecac tego co napisałem)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 664. Data: 2021-06-04 14:45:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlatego używam jako pamięci zewnętrznej, choć ta uparcie zgłasza żądania bycia
    serwerem ;-)

    -----

  • 665. Data: 2021-06-04 21:24:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    Tak, dziś. 3 miechy po przechorowaniu i szpitalu.
    Ramię boli jakby kto je kijem golfowym ;)

    --
    Irokez

  • 666. Data: 2021-06-12 16:17:06
    Od: Elipsa Workshop <s...@e...info>

    piątek, 28 maja 2021 o 23:57:44 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):

    > Kiedy tacy geniusze jak ty umierały na gruźlicę, ale ludzkość wymyśliła
    > szczepionki...

    W fazie testowej wyszczepiali ludzkość?
    No Geniusz przemawia przez Ciebie.

    Kolejne doniesienia o super przecież bezpiecznej szczepionce. Na zdrowie!
    https://www.dailymail.co.uk/news/article-9677975/CDC
    -hold-meeting-heart-inflammation-young-men-vaccine.h
    tml

  • 667. Data: 2021-06-14 15:18:32
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 30.05.2021 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    > A mogłbys nie pierdolic (pardon, nie przekrecac tego co napisałem)?

    Cytat jest w całości.
    W czym rzecz?

  • 668. Data: 2021-06-14 15:19:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.05.2021 o 08:28, Uzytkownik pisze:
    > Nie "bondź mientki". Obstaw 120%.

    Ale to nie ja chcę "wyszczepiać".
    Zorientowałeś się, prawda?

  • 669. Data: 2021-06-14 15:44:31
    Od: budynPL <b...@g...com>

    piątek, 28 maja 2021 o 11:56:16 UTC+2 quent napisał(a):
    > Trzeba zagonić jak owce w zagrody i wyszczepić. Najlepiej 100% co tam
    > się ograniczać do jakichś 80%.

    nie chce mi się z wami przebijać przez ten wątek - napiszę tylko, że aby
    osiągnąć odporność nie trzeba wyszczepić wszystkich a tylko tyle
    ile mówi statystyka. Wzór jest oparty o współczynnik R wirusa,
    jeśliby na przykład R=20 (jedna osoba zaraża 20 kolejnych) to należy wyszczepić 95%
    społeczeństwa
    aby wszyscy byli bezpieczni.
    Obecnie R dla covida wynosi 0,77
    Taaaaką grubą książkę o tym czytałem :-)

    b.

  • 670. Data: 2021-06-14 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Cytat jest w całości.
    > W czym rzecz?

    W tym rzecz ze nie ogarniasz dyskusji.
    Podałes argument: szczepionki nie działają, co widac na przykładzie
    grypy która wraca co rok.
    Odpowiedziałem ze nie jestes w stanie tego zweryfikowac bo nigdzie nie
    szczepi sie na grype w ilosci powodujacej odpornosc populacyjna.
    A ty na to ze trzeba zagonic.
    Ja tego nie sugerowałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.