  • 671. Data: 2021-06-14 23:33:11
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 12 Jun 2021 07:17:06 -0700 (PDT), w
    <3c8d46a5-8aac-4850-a489-1cbb912f08fen@googlegroups.
    com>, Elipsa Workshop
    <s...@e...info> napisał(-a):

    > W fazie testowej wyszczepiali ludzkość?
    > No Geniusz przemawia przez Ciebie.

    Faza testowa już dawno za nami, pora obudzić się ze snu zimowego.

  • 672. Data: 2021-06-15 08:38:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 14.06.2021 o 15:44, budynPL pisze:

    > nie chce mi się z wami przebijać przez ten wątek - napiszę tylko, że aby
    > osiągnąć odporność nie trzeba wyszczepić wszystkich a tylko tyle
    > ile mówi statystyka. Wzór jest oparty o współczynnik R wirusa,
    > jeśliby na przykład R=20 (jedna osoba zaraża 20 kolejnych) to należy wyszczepić 95%
    społeczeństwa
    > aby wszyscy byli bezpieczni.
    > Obecnie R dla covida wynosi 0,77
    > Taaaaką grubą książkę o tym czytałem :-)

    No ale problem leży w preparacie, który podawany jest ludziom.

    Co i rusz pojawiają się niepokojące informacje, choćby taka:
    https://forumdlazycia.wordpress.com/2021/06/03/szcze
    pionki-to-wielki-blad-bialko-kolczaste-jest-niebezpi
    eczna-toksyna/?fbclid=IwAR3X-cUe406DFm-wFNiJUgAvtVGB
    BONpUVBIbPIwirNPFfDlah7AH1GOjIs

    Dlatego mówienie o szczepieniu w kontekście przymusu jest absurdem na
    tym etapie.

  • 673. Data: 2021-06-15 08:40:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 14.06.2021 o 23:33, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 12 Jun 2021 07:17:06 -0700 (PDT), w
    > <3c8d46a5-8aac-4850-a489-1cbb912f08fen@googlegroups.
    com>, Elipsa Workshop

    > Faza testowa już dawno za nami, pora obudzić się ze snu zimowego.

    Chyba za Tobą.

  • 674. Data: 2021-06-15 10:51:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Jun 2021 08:40:08 +0200, w <sa9i08$e16$2@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    pionki-to-wielki-blad-bialko-kolczaste-jest-niebezpi
    eczna-toksyna/?fbclid=IwAR3X-cUe406DFm-wFNiJUgAvtVGB

    Szuraj dalej na szurawych blogach :D

  • 675. Data: 2021-06-15 10:56:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Jun 2021 08:38:40 +0200, w <sa9htg$e16$1@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    BONpUVBIbPIwirNPFfDlah7AH1GOjIs

    > Dlatego mówienie o szczepieniu w kontekście przymusu jest absurdem na

    Jest absurdem dla takich ciemnych szurów jak ty.

    Tu możesz poczytać sobie o pierdołach, którymi lasujesz sobie mózg.
    https://fakenews.pl/zdrowie/kanadyjski-immunolog-pos
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

  • 676. Data: 2021-06-15 20:52:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Jun 2021 08:40:08 +0200, quent

    > https://forumdlazycia.wordpress.com/jakieśtambazgroł
    ki

    ROTFL

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 677. Data: 2021-06-15 21:00:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Jun 2021 08:38:40 +0200, quent

    > No ale problem leży w preparacie, który podawany jest ludziom.

    Problem leży w pustych dzbanach podważających skuteczność szczepionek bo
    się naczytają jakiś bzdur i jeszcze je powtarzają.

    > Co i rusz pojawiają się niepokojące informacje, choćby taka:
    > https://forumdlazycia.wordpress.com/bełkot

    Nawet imienia tego profesora nie potrafili poprawnie napisać w nagłówku a
    ty to bierzesz za rzetelny (chyba, skoro podajesz jako źródło) artykuł.

    > Dlatego mówienie o szczepieniu w kontekście przymusu jest absurdem na
    > tym etapie.

    Absurdem to są brednie które tu co i rusz wypisujesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 678. Data: 2021-06-16 07:52:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 15.06.2021 o 10:51, r...@k...pl pisze:

    pionki-to-wielki-blad-bialko-kolczaste-jest-niebezpi
    eczna-toksyna/?fbclid=IwAR3X-cUe406DFm-wFNiJUgAvtVGB
    BONpUVBIbPIwirNPFfDlah7AH1GOjIs

    > :D
    >
    > Szuraj dalej na szurawych blogach :D

    Jak rozumiem kolejny zaszczepiony z dysonansem poznawczym. Mimo wszystko
    życzę Ci zdrowia bo rozumu już pewnie Ci nie przybędzie.

  • 679. Data: 2021-06-16 08:01:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 15.06.2021 o 21:00, Myjk pisze:
    > Tue, 15 Jun 2021 08:38:40 +0200, quent
    > Absurdem to są brednie które tu co i rusz wypisujesz.

    Zieeeew.
    Codziennie z całego świata spływają informacje o nadspodziewanych NOPach
    poszczepiennych.

    https://www.tctmd.com/news/myocarditis-young-people-
    after-mrna-covid-19-vaccination-higher-expected

    Eksperyment trwa. Myjk ochoczo nadstawia się do igły.
    No coż - wolność!
    Na zdrowie.

  • 680. Data: 2021-06-16 08:05:48
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 15.06.2021 o 10:56, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > https://fakenews.pl/zdrowie/kanadyjski-immunolog-pos
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy

    I co się tak grzejesz?
    Teoria uznanego profesora podważana przez innego naukowca.
    Póki co kolejny raz wątpliwość została zasiana.
    Czas pokaże oczywiście jaka jest prawda. Rozsądnie byłoby poczekać ale
    każdy robi jak uważa. Dla Ciebie jak rozumiem jest już po ptokach.
    Ops.

    Ciągle coś jest nie tak jak zakładano:
    https://www.tctmd.com/news/myocarditis-young-people-
    after-mrna-covid-19-vaccination-higher-expected

    Ojej ale to też na pewno fake. Musi być fake skoro r...@k...pl się
    zaszczepiło.

    ROTFL