  • 681. Data: 2021-06-16 08:08:15
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 13.05.2021 o 18:11, Myjk pisze:
    > Thu, 13 May 2021 17:53:54 +0200, Pete

    > Mają zimniej

    ROTFL

  • 682. Data: 2021-06-16 16:20:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.06.2021 o 22:33, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 12 Jun 2021 07:17:06 -0700 (PDT), w
    > <3c8d46a5-8aac-4850-a489-1cbb912f08fen@googlegroups.
    com>, Elipsa Workshop

    > Faza testowa już dawno za nami, pora obudzić się ze snu zimowego.

    lekarze mówią, że jeszcze nie:
    https://www.cda.pl/video/772966015
    a nie, już tak nie mówią, bo ich usuwają z main streamu ;) Przecież nie
    od dziś wiadomo, że lepiej takich lekarzy usunąć z mediów zamiast obalić
    ich teorie, dzięki temu płaskoekranowcy wierzą w swoją prawdę

    Lukasz

  • 683. Data: 2021-06-17 00:35:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jun 2021 08:05:48 +0200, w <sac4br$13j8$1@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

    > I co się tak grzejesz?
    > Teoria uznanego profesora podważana przez innego naukowca.

    Uznawany profesor, który nie umie czytać.

    > Póki co kolejny raz wątpliwość została zasiana.

    W głowach szurów nie trzeba niczego zasiewać. I tak nie wyrośnie.

    > Czas pokaże oczywiście jaka jest prawda. Rozsądnie byłoby poczekać ale
    > każdy robi jak uważa. Dla Ciebie jak rozumiem jest już po ptokach.

    Oczywiście :)

    > Ops.

    Mnie nie bolało, ale ciebie boli sam widok igły, więc sobie dorabiasz
    szurarskie teoryjki :D

    > Ciągle coś jest nie tak jak zakładano:
    > https://www.tctmd.com/news/myocarditis-young-people-
    after-mrna-covid-19-vaccination-higher-expected

    Ojoj, to prawie ciężkie jak covid :D

  • 684. Data: 2021-06-17 00:37:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jun 2021 15:20:28 +0100, w <sad1bf$kgs$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    com>, Elipsa Workshop

    > lekarze mówią, że jeszcze nie:
    > https://www.cda.pl/video/772966015

    Fajne masz zainteresowania :)

    > a nie, już tak nie mówią, bo ich usuwają z main streamu ;) Przecież nie
    > od dziś wiadomo, że lepiej takich lekarzy usunąć z mediów zamiast obalić
    > ich teorie, dzięki temu płaskoekranowcy wierzą w swoją prawdę

    Teorii się nie obala, tylko ewentualnie potwierdza, mózgu :D

  • 685. Data: 2021-06-17 10:34:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 23:37, r...@k...pl pisze:

    > Fajne masz zainteresowania :)

    o co ci chodzi?

    > Teorii się nie obala, tylko ewentualnie potwierdza, mózgu :D

    no i? rozumiem że twoim zdaniem lekarzy z tego filmiku należy blokować i
    usuwać zamiast debatować? pewnie tak, na płaskoekranowców to działa...

  • 686. Data: 2021-06-17 14:04:04
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 17.06.2021 o 10:34, ddddddddddddd pisze:

    > o co ci chodzi?

    > no i? rozumiem że twoim zdaniem lekarzy z tego filmiku należy blokować
    > i usuwać zamiast debatować? pewnie tak, na płaskoekranowców to działa...

    Nie, z pewnością lepiej by było zorganizować debatę z lekarzami żtp.
    głównego nurtu, żeby mogli dyskutować z padającymi tam teoriami i obawami.

    Z wieloma rzeczami poruszanymi na tej "konferencji" można się oczywiście
    zgodzić, jak np. z krytyką tzw. teleporad. Ale krytyka ta dotykać
    powinna przede wszystkim rząd, a w szczególności ministerstwo zdrowia,
    że pozwoliło na to finansowanym przez siebie placówkom. NB placówki
    sensownie zarządzane przez bardzo krótki okres stosowało tzw. teleporady.

    Poza tym w tej 'konferencji" padło wiele manipulacji i szkodliwych
    informacji. Pominę już fakt, że jedną z uczestniczek była jawna
    antyszczepionkowiec (Lisiecka-Opałko). Jedną z manipulacji było choćby
    porównanie liczby zgonów z powodu covid i raka - 100tys. versus 2 miln -
    z jakiego okresu te liczby? Jakiego regionu dotyczą? Bo chyba nie tego
    samego okresu w Polsce. Jak dotąd na covid zmarło niemal 100tys. osób w
    Polsce. 2 mln zmarłych na raka na pewno nie dotyczy tego samego okresu w
    samej tylko Polsce. W Polsce na raka umiera dziennie ok. 300 osób, co
    daje rocznie ok. 100tys. Poza tym covid-19  to jeden wirus i jedna
    choroba, a odmian raka są dziesiątki choćby ze względu na
    umiejscowienie, sposób leczenia, rokowanie itd. Rak to nie jest jedna
    choroba. Nie chcę przez to powiedzieć, że nowotwory są mniej ważne.
    Zwracam tylko uwagę na manipulowanie liczbami, mające na celu
    bagatelizowanie covidu.

    Szczepionki owszem, są pewnym eksperymentem, ale co nam owi eksperci z
    filmiku proponują w zamian? Po pierwsze - zbagatelizowanie problemu, po
    drugie - witaminę d oraz C, po trzecie i chyba najbardziej kuriozalne -
    profilaktyczne stosowanie amantadyny! Jakim cudem ta eksperymentalna
    terapia nie spotyka się z brakiem ufności tych samych lekarzy? Czy prof.
    Hałat weźmie na siebie odpowiedzialność za skutki uboczne
    profilaktycznego stosowania tego leku bez pewności co do jego skuteczności?

    https://www.doz.pl/leki/w51-Amantadyna

    --

    Ewa

  • 687. Data: 2021-06-17 21:09:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Jun 2021 08:01:02 +0200, quent

    > Zieeeew.
    > Codziennie z całego świata spływają informacje o nadspodziewanych NOPach
    > poszczepiennych.

    Zaszczepionych jest w milionach a tych twoich codziennych spływających
    informacji o nadspodziewanych (ROTFL) NOPach jest tyle co kot napłakał (a
    zdecydowanie mniej niż zginełoby ludzi w wyniku braku szczepień).

    > https://www.tctmd.com/news/myocarditis-young-people-
    after-mrna-covid-19-vaccination-higher-expected
    > Eksperyment trwa. Myjk ochoczo nadstawia się do igły.

    Oczywiście. I po drugiej dawce nadal żyję! Co więcej, jak odrywałem
    plasterek, to powoli, żeby antenki nie urwać! Za to quent, tchórz
    przebrzydły, czeka aż inni za niego zrobią robotę zasłaniając się NOPami
    które dotykają promil, co więcej są przyczyną śmierci tylko gdy ignoruje
    się oczywiste objawy poszczepienne.

    > No coż - wolność!
    > Na zdrowie.

    Dziękuję. Mam to! Niemniej pytałem już o alternatywę dla szczepionek, ale
    wielokrotnie schowałeś głowę w piasek. Znamienne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 688. Data: 2021-06-18 08:13:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 13:04, FEniks pisze:

    > Nie, z pewnością lepiej by było zorganizować debatę z lekarzami żtp.
    > głównego nurtu, żeby mogli dyskutować z padającymi tam teoriami i obawami.

    dokładnie tak

> [...]
    >
    > Poza tym w tej 'konferencji" padło wiele manipulacji i szkodliwych
    > informacji. Pominę już fakt, że jedną z uczestniczek była jawna

    a teraz okazuje się z maili głupków korzystających z prywatnych
    skrzynek, że za lockdowny w Polsce odpowiada marketing - czyli co się
    sprzeda społeczeństwu - a nie ochrona zdrowia

> [...]
    > choroba. Nie chcę przez to powiedzieć, że nowotwory są mniej ważne.
    > Zwracam tylko uwagę na manipulowanie liczbami, mające na celu

    manipulują liczbami obydwie strony. Problem w tym, że nie ma debaty na
    ten temat - jedni drugim błędów w metodologii nie pokażą, bo udaje się,
    że ci drudzy nie istnieją.
    Ja tam tylko czekam co płaskoekranowcy zaczną mówić, jak ogłoszą (a
    wierzę że kiedyś ogłoszą), że testy pcr to o kant d.. i samodzielnie nie
    nadają się do diagnozy - a przecież cała pandemia jest na nich oparta. Z
    resztą już poszczególne kraje przestają je stosować

    > Szczepionki owszem, są pewnym eksperymentem, ale co nam owi eksperci z
    > filmiku proponują w zamian? Po pierwsze - zbagatelizowanie problemu,

    jeżeli nastawienie do problemu mogłoby być w zakresie -100%..+100%
    (skrajne bagatelizowanie do skrajnego przewartościowania), to teraz jest
    w okolicach tych +100% - i tak - trzeba to zbagatelizować o kilkadziesiąt %

    po
    > drugie - witaminę d oraz C,

    co może mieć duży wpływ na przebieg choroby

> [...]
    > Hałat weźmie na siebie odpowiedzialność za skutki uboczne
    > profilaktycznego stosowania tego leku bez pewności co do jego skuteczności?

    nie wiem ile czasu Amantadyna jest na rynku, ale inne leki - jak
    chydroksychlorochina jest na rynku od lat i w niektórych krajach ponoć
    stosowana była tak, jak paracetamol w UK.
    Ale o tym nie powinniśmy dyskutować my - snując swoje teorie. O tym
    powinni debatować lekarze - niestety zamiast dopuścić do dyskusji i
    obalenia mitów - ucisza się ich (ta grupa to nie jedyna taka grupa) -
    dlaczego? Mnie by takie dyskusje przekonały. Za to to co się dzieje
    teraz (uciszanie wszystkich, którzy mają inne zdanie, teraz powoli
    zaczyna wyciekać, że to wirus z laboratorium, że rząd nie opiera się na
    doradcach, a na tym co się sprzeda) - to tylko utwierdza mnie w
    przekonaniu, że ja w tą grę grać nie będę.

    Lukasz

  • 689. Data: 2021-06-18 11:13:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 17.06.2021 o 21:09, Myjk pisze:

    > Dziękuję. Mam to!

    Coś masz na bank.
    Na ludziach jeszcze nie testowano tego. Nie są znane skutki uboczne
    długoterminowe.
    Jako mysz laboratoryjna dasz nauce zapewne sporo feedback-u z czasem.

    > Niemniej pytałem już o alternatywę dla szczepionek, ale
    > wielokrotnie schowałeś głowę w piasek. Znamienne.

    Już o tym tu pisałem aleś przegapił. Alternatywą jest przechorowanie -
    ja wybieram tę opcję identycznie jak przy całej masie innych chorób
    wirusowych, które przechodziłem.

    Ja się nawet cieszę, że ludzie się szczepią.
    Ponieważ jw.

  • 690. Data: 2021-06-18 21:53:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 18.06.2021 o 08:13, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > (skrajne bagatelizowanie do skrajnego przewartościowania), to teraz
    > jest w okolicach tych +100% - i tak - trzeba to zbagatelizować o

    O "kilkadziesiąt" %, a właściwie o 100%, problem został zbagatelizowany
    zeszłego lata. Co nastąpiło potem, wszyscy wiemy. Problem nie w tym,
    żeby mniejszą wagę przykładać, ale żeby to robić w odpowiedni sposób.

    >  po
    >
    > co może mieć duży wpływ na przebieg choroby

    Niekoniecznie. Są badania, które obalają tę tezę.

    >  po trzecie i chyba najbardziej kuriozalne -
    >
    > nie wiem ile czasu Amantadyna jest na rynku

    Nieważne ile jest na rynku. Ważne, że leczenie nią covidu jest nowym
    zastosowaniem.

> [...]
    > Ale o tym nie powinniśmy dyskutować my - snując swoje teorie. O tym
    > powinni debatować lekarze - niestety zamiast dopuścić do dyskusji i

    To, że Ty o czymś nie słyszałeś, nie znaczy, że badania w jakimś
    kierunku się nie toczą.

    --

    Ewa