    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Szklarnia z poliwęglanu
    Date: Sat, 4 Mar 2023 21:01:41 +0100

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Napisałem tu bo może ktoś coś podobnego kupił i ma jakieś doświadczenie.

    Doświadczenie jak doświadczenie. Ja się w zeszłym roku zaraziłem
    szklarnią od mojego kuzyna. Kupił coś takiego (albo bardzo podobnego):

    https://allegro.pl/oferta/szklarnia-poliweglan-agron
    om-lux-3x6m-6mm-40x20-12605951622

    Szklarnia z pionowymi ścianami wydaje mi się zdecydowanie lepszym
    pomysłem, nawet jeśli oznacza to nieco większy wydatek za metr.
    Już bym dawno kupił, ale wciąż czas schodzi na coś innego.

    Aha, obaj mamy do tego podejście hobbystyczne. Z tym że kuzyn jest
    z zawodu... rolnikiem. I to takim wielkotowarowym. Przeszedł na
    emeryturę, gospodarstwem zajął się syn, ojciec mu się do tego nie
    wtrąca. Ale czegoś mu brakowało. Moja praca zawodowa polega na
    myśleniu, a to wychodzi mi najlepiej wśród roślinek.

    --
    Jarek