  • Data: 2018-08-16 10:35:05
    Temat: Re: Szliferka kątowa, jako stołowa
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz trzeba sobie wyobrazić, że rozrywa taką tarczę, kiedy szlifierka
    > jest na sztywno przymocowana, a operator stoi w płaszczyźnie tarczy. Nie
    > wiem czy wytrzymałaby takie uderzenie maska poliwęglanowa, ale kawałki
    > tarczy z całą pewnością powbijałyby się w ciało.

    Znany jest mi przypadek, gdzie człowiek pracując zapewne bez osłony
    kątówką skończył z tarczą w czaszce. Śmiertelny.

    Co do szlifierek - ie wiem co chce autor szlifować ale są normalne tanie
    jak barszcz szlifierki z podwójnymi kamieniami - sam stojak do kątówki
    będzie droższy. To ma sens tylo do przecinania.