  • Data: 2020-10-25 21:22:48
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, October 25, 2020 at 8:57:34 PM UTC+1, Lisciasty wrote:
    > Zdalne nauczanie z trójką dzieci, a wisimy na wiejskiej
    > radiówce która ciągle zdycha. Chyba czas przejść na jakieś LTE :/
    >
    > Router mam stary WRT54gl, zastanawiam się czy jest sens brać jakieś
    > coś co wtykają telekomy do abonamentu internetowego czy może kupić
    > coś nowego porządnego, co pociągnie Openwrt i będzie miało od razu jakiś modem
    > że tylko kartę wcisnąć i działa?

    Ja mam na wsi podobnie, tez takiego Linksysa z tomato... Na poczatek bym sprawdzil te
    LTE uzywajac chocby komory, moze sa jakies opcje testowania (?)... Ja u siebie
    sprawdzalem orange'a i wcale nie dziala lepiej niz ta moja radiowka :( Nawet firma
    podeslala nam jakis czas temu modem z karta pomaranczy do pracy zdalnej (tak na
    wszelki wypadek), ale uzywamy starej radiowki bo stabilniejsza...
    No i w tych nowych ofertach warto dobrze sprawdzic co sie dostaje.. kolega w Krk
    podpinal (nie pamietam co), ale nie ma dostepu do ustawien routera, z bieda udalo mu
    sie wymusic wylaczenie na nim WiFi (juz mial anteny odkrecac ;) ) i podlaczyl za nim
    swoj...