  • Data: 2020-10-26 07:23:37
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, ToMasz.
    On 26.10.2020 00:01 you wrote:

> [...]
    > przez wifi do smartfonów. słowo kablem jest wielkimi literami nie
    > bez przyczyny. najdroższa w tym zestawieniu była antena. Dla czego
    > warto w częściach? bo czasami jest tak, że modem usb na kabelku
    > wystawisz 3 metry dalej i masz 2 kreski zasięgu więcej. Wepchniesz
    > go do zaślepionej rurki kanalizacyjnej - a routera już nie. tak samo
    > kabel lan. wifi na serio nie jest takie stabilne jak nam się wydaje.
    > co innego film na YT a co innego wideorozmowa. Na allegro gość
    > sprzedaje po 11zł karty sim z 100gigami do końca roku. kupiłem, ale

    Panie, trójka dzieci w domu to te 100g zużyje w 3 dni.
    Co trzeba uzmysłowić Liściastemu, że radiówka bez limitu to nie to samo
    co LTE prawie zawsze z limitem.

    Prawie, bo jak onegdaj robiłem przegląd ofert, to sensownie wyglądała
    tylko oferta Orange dla firm z limitem miesięcznym 1TB.

    Więc sugestia do Liściastego - jeśli nie masz karty Orange to kup jakiś
    starter Orange free na kartę za piątaka, wsadź w telefon i sprawdź
    prędkość no programem ookla speed test. Koniecznie w godzinach szczytu
    czyli wieczór.

    --
    Pete