  • Data: 2020-10-26 10:30:05
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-25 o 23:57, Lisciasty pisze:

    > Ale tego... To ma modem DSL a ja nie bardzo mam co z tym zrobić...

    Ma DLS annex A i Annex B, ma "normalne" łącze WAN ethernet i ma USB do
    modemu 3G/4G/5G czy co tam wtrynisz.

    A mając np. internet światłowodowy i modem LTE, możesz ustawić
    światłowód jako główne wyjście, a LTE jako zapasowe. Jak padnie
    światłowód, to router automatycznie przejdzie na LTE tak, że użytkownicy
    tego nawet nie zauważą.
    Ewentualnie inna możliwość: jedne usługi korzystają ze światłowodu, a
    inne z LTE.
    Albo jeszcze inaczej: Ty korzystasz z rodziną ze światłowodu, a jak
    przyjedzie teściowa, to ją przekierowujesz przez LTE i jeszcze
    ograniczasz pasmo ;)

    To jest jeden z najbardziej uniwersalnych routerów. Ma 3 złącza WAN. Nie
    znaczy to, że musisz korzystać ze wszystkich.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam