  • Data: 2020-10-26 14:06:51
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrzyłem na to, jest do wzięcia bo mogę wcisnąć towarzyszce małżonce
    > na działalność.
    więc w zasadzie masz to samo minus vat, i zobowiązanie na dłuższy czas.
    > W grę wchodzi jeszcze t-mobile, bo tylko te 2 firmy
    > siedzą na słupie niedaleko nas. Pytanie czy internet "bez limitu"
    > prędkość do 20Mbit/s za 70 zeta netto jest faktycznie bez limitu
    > czy są jakieś haczyki?
    na 99% po przekroczeniu pewnego transferu, drastycznie spadnie prędkość

    > Mam jakąś kartę orange, trzeba będzie sprawdzić.
    koniecznie.

    > A jakieś sugestie odnośnie routera? Trochę tego pooglądałem ale to się
    > zaś trzeba doktoryzować. Pytanie czy takie coś jak "TELTONIKA RUT955"
    > byłoby dobre żeby wrzucić na poddasze nieużytkowe w parterówce?
    super router. ale wiesz co? Jak Ty chcesz zainwestować ok 1 tyś za
    sprzęt i 70złx 24 mce, to może pogadaj z sąsiadami, zainwestujcie to w
    "radiówkę która zdycha" i naprawcie to co jest, zamiast bawić sie w lte?
    Bo wiesz.... ja to korzystam z LTE żeby było taniej, nie drożej :)

    ToMasz