  • Data: 2020-10-26 13:00:13
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kżyho napisał:

    > Sprawdź najpierw solidnie, jak Ci to LTE działa. Bo od czasu
    > kwarantann i innych covidowych spraw, to u mnie na przykład
    > ledwie zipie i transfery są tak żenujące, że szkoda gadać... :/

    Tego nie da się "sprawdzić solidnie", te parametry mają sens
    wyłącznie statystyczny, tylko we wstępnie określonych warunkach
    coś w ogóle znaczą. Wirus te warunki zmienił -- i faktycznie
    w wielu miejscach kraju łączność siadła (mam sporą próbkę do
    badań). Z kolei w dużych miastach jest gęsto od luda, a eter
    nie jest z gumy -- nawet fejsbukowcy potrafią wysycić pasma
    (też widzę, jak to się w ostatnich kilku latach zmieniło).
    Zabawna jest wiara tych, którym się wydaje, że po wprowadzniu
    jakiejś mitycznej 7G będzie można wyrzucić wszystkie światłowody.

    Jarek

    --
    -- Nasi archeolodzy odkryli w wykopaliskach drut miedziny -- to
    dowód, że starożytni Egipcjanie znali telegraf.