  • Data: 2020-10-26 12:05:52
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek, 26.10.2020 o 10:39, Lisciasty napisał:

    > Jakbym miał na tym zadupiu światłowód to bym nie siedział na wiejskiej
    > radiówce ani nie szukał LTE, bez przesady :/
    > Tak czy siak router ok, ale modem do tego trzeba dokupić i jest kolejny
    > klamot oprócz jednego. No ale pomyślę nad tym, może to ma jakiś sens...

    Nie baw się przy internecie GSM w modemy zewnętrzne, to tylko dodatkowy
    klamot i źródło późniejszych problemów - a to z kompatybilnością, a to
    a z anteną, a to z "nielubieniem się" urządzeń. Do routera z modemem
    podłączasz tylko antenę zewnętrzną i o modemowych problemach zapominasz.
    Korzystałem kiedyś w górach z internetu GSM, to mam to przećwiczone.
    I sprawa najważniejsza: czy to w górach, czy na Żoliborzu podstawową
    sprawą jest dobra antena zewnętrzna LTE - najlepiej panelowa. Bez niej
    zawsze będzie płacz - że zrywa, że wolno, że dupa, że sraka.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.