  • Data: 2020-10-25 21:53:19
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 25 października 2020 21:22:33 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > A ten Openwrt to co do czegoś konkretnego potrzebny?

    Trudno powiedzieć, coś tam dłubałem sobie czasem, a jak sobie porównam
    to z topornością i nicniemożnością poblokowanych routerów w abonamencie
    to nie wiem czy chcę się wkurzać. Ale dawno nic nie brałem i nie wiem
    jak teraz wyglądają te sprzęty od operatora.

    > Bo jak nie, to bierz coś od operatora, najmniej kategorii 6. I skoro
    > wieś, to może z wejściem na zewnętrzną antenę.

    To taka wieś ale komórki chodzą, jak sobie udostępniam net z telefonu
    który leży na stole to działa. Zapewne router na strychu będzie
    działał jeszcze lepiej, ale antena to zawsze dobry pomysł.

    > Starego wrt54 wywal na złom, bo szkoda się na nim męczyć.

    Panie. Parę dni temu ocaliłem takiego samego, na PSZOKA ktoś wywalił,
    barbarzyńcy...

    > I przede wszystkim sprawdź, który operator ma najlepsze warunki u
    > ciebie. To podstawa.

    Będę męczył sąsiadów, oni mają w większości LTE.

    L.