  • 1. Data: 2012-03-21 00:44:18
    Temat: Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    widzialem cos takiego u znajomego, bardzo misie spodobalo.
    Zamek podklamkowy. Od wewnatrz otwierany/zamykany pokretlem/galka, od
    zewnatrz zamykany przez nacisniecie hmm, bebenka?
    Gdzie mozna cos takiego kupic? Jak dokladnie sie to nazywa? Szukalem
    frazy "zamek podklamkowy z zatrzaskiem" i podobnych ale niestety nic
    to nie dalo. Ewentualnie - jaki zamek podklamkowy polecacie - dobry,
    do drzwi antywlamaniowych, odporny na akcje typu "bump key"?
    Piotr

  • 2. Data: 2012-03-30 16:11:21
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2012-03-21 01:44, Piotr Molski pisze:
> [...]
    > zewnatrz zamykany przez nacisniecie hmm, bebenka?
    > Gdzie mozna cos takiego kupic? Jak dokladnie sie to nazywa?

    W złym języku szukałeś ;) To się nazywa ??????? ????? ??????????-??-25 i
    kosztuje około 500 rubli. Kiedyś przywozili "Ruscy" a teraz to chyba
    tylko wysyłkowo.
    Tu: http://www.lock-door.ru/goods/zamok-vreznoj-baranovi
    chisho25
    albo tu: http://www.zamky.ru/zamok-vreznoi-baranovichi-sho-25
    Jak wrzucisz w googla ??????? ????? ??????????-??-25 to wyszuka Ci gdzie
    jeszcze :) W polskich sklepach tego typu zamków nie spotkałem.

  • 3. Data: 2012-03-31 03:20:05
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Dzieeeeki :)
    Poszukam na bazarkach albo sprubuje zamowic.

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2012-04-13 14:59:54
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > to nie dalo. Ewentualnie - jaki zamek podklamkowy polecacie - dobry,
    > do drzwi antywlamaniowych, odporny na akcje typu "bump key"?

    Pierwszy z brzegu: http://www.sklep.winkhaus.pl/artykuly.aspx?g=15&p=1&
    t=3

  • 5. Data: 2012-04-13 16:04:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2012 14:59:54 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:
    > Pierwszy z brzegu: http://www.sklep.winkhaus.pl/artykuly.aspx?g=15&p=1&
    t=3

    a ten pierwszy z brzegu jest "od zewnatrz zamykany przez nacisniecie hmm, bebenka?"
    Bo o taka funkcjonalnośc pytającemu chodziło

  • 6. Data: 2012-04-16 12:08:38
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-03-31 03:20, Piotr Molski pisze:
    > Dzieeeeki :)
    > Poszukam na bazarkach albo sprubuje zamowic.

    Przy takim zamku niestety trzeba być czujnym żeby nie zatrzasnąć kluczy
    w domu. I nie ma się co śmiać - może się to zdarzyć każdemu. Miałem taki
    zamek i prawie za każdym razem po zamknięciu zatrzaskiem pojawiał się
    lęk - "a wziąłeś klucz?!". Na szczęście zawsze klucz miałem :)

    Zamek miałem, ale nie mam, bo się zepsuł. Na szczęście zaciął się w
    pozycji "otwarty" - klucza nie dało się przekręcić, bębenka nie dało się
    wcisnąć. Może to wyjątkowy przypadek, ale zalecam ostrożność.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 7. Data: 2012-05-08 22:53:16
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com>

    On 16 Kwi, 12:08, Miroo <m...@R...o2.pl> wrote:
    > Przy takim zamku niestety trzeba być czujnym żeby nie zatrzasnąć kluczy
    > w domu. I nie ma się co śmiać - może się to zdarzyć każdemu. Miałem taki
    Mialem kiedys w drzwiach od wynajmowanego mieszkania taki zamek, co
    sie zamykal z automatu za kazdym razem, jak zamykalo sie drzwi (ekstra
    zabezpieczenie antywlamaniowe). Do tego na klatce byla krata zamykana
    na klucz. Mieszkalem tam 2 lata, slusarza wolalem chyba 5 razy, raz
    nawet dzwonilem od sasiadki, bo nie wzialem ani klucza ani komorki.
    Za taki pomysl powinno sie wlepiac mandat od Strazy Pozarnej albo cos
    w tym stylu, bo w wypadku pozaru mozna usmazyc sie zywcem, jak sie
    wybiegnie z domu bez klucza - ani wrocic do domu po klucze, ani
    otworzyc kraty zeby uciec z bloku...

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski