  • 141. Data: 2016-06-07 09:49:32
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    Dnia 2016-06-05, o godz. 09:33:21
    wolim <n...@p...tu> napisał(a):

> [...]
    pl...

    [...]
    > publiczno-prywatnego. Coś w stylu autostrad. Rząd da działki,
    > prywatny deweloper wybuduje i będzie brał czynsz za najem. A po 20
    > latach będzie można wykupić za jakąś część wartości.

    Szkoda że nie dadzą działek ludziom na jakichś sensownych warunkach
    (rozdziału i częściowej spłaty) - bo to by był program LPR u? Pewnie
    machloje z tymi działkami byłyby, ale czy tak jak się proponuje nie
    będzie - tylko w zamkniętym gronie?

  • 142. Data: 2016-06-07 15:07:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > "W przypadku gdyby taka inwestycje zrobila osoba fizyczna", polecam coś na
    > trzymanie kupy

    a co mnie twoja sraczka interesuje?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 143. Data: 2016-06-07 16:40:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >a co mnie twoja sraczka interesuje?

    Nie mam pojęcia czemu ciebie interesuje, natomiast widać powyżej wyraźnie,
    ze nie trzymasz kupy w wątku i dyskutujesz tym co ci sie wydaje, ze
    napisalem.

    EOT